از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 74963

48 بازدید

به گزارش یکشنبه خطرنگار، از پایگاه اطلاع رسانی دولت، این سامانه در اولین نظرسنجی به موضوع «مهم‌ترین دغدغه دانشگاهیان» به مناسبت ١۶ آذر روز دانشجو پرداخته است و دانشجویان می‌توانند با شماره‌گیری کد #۶۴۴۵* مهم‌ترین دغدغه‌های ملی و دانشگاهی خود را ثبت کنند.«سامانه تعاملی مردم و دولت» در راستای شناخت نظرات اقشار مختلف، مشارکت عمومی […]

به گزارش یکشنبه خطرنگار، از پایگاه اطلاع رسانی دولت، این سامانه در اولین نظرسنجی به موضوع «مهم‌ترین دغدغه دانشگاهیان» به مناسبت ١۶ آذر روز دانشجو پرداخته است و دانشجویان می‌توانند با شماره‌گیری کد #۶۴۴۵* مهم‌ترین دغدغه‌های ملی و دانشگاهی خود را ثبت کنند.
«سامانه تعاملی مردم و دولت» در راستای شناخت نظرات اقشار مختلف، مشارکت عمومی و گفتگوی مردم و دولت فعالیت خود را آغاز کرده است.
این سامانه که فعلاً با شماره‌گیری کد #۶۴۴۵* در دسترس است، شامل کانال‌های پیامک، کددستوری، تماس صوتی، وب، پیام‌رسان‌ها و دیگر روش‌های تماس نیز می‌شود.
این سامانه در آغاز موضوعات و دغدغه‌های روز اقشار مختلف را برای نظرسنجی مطرح می‌کند و عموم مردم از این طریق می‌توانند در برنامه ریزی‌های مربوط به خود مشارکت کنند.
نتایج تعاملات علاوه بر انتشار در شبکه نظر، به تفکیک جزئیات و گزارش‌های تحقیقی با مسئولان به اشتراک گذاشته می‌شود.
سیام**۱۰۵۸** ۱۰۵۵

انتهای پیام /*


سیاسی


ریاست جمهوری


سامانه


دانشجویان

نظرات بسته شده است.