از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 73002

49 بازدید

حسین عسکری مجد یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، آغاز عملیات اتصال شبکه توزیع آب روستاهای مسیر شلمچه را یادآور شد و گفت: طبق وعده داده شده عملیات اجرایی اتصال شبکه توزیع آب روستاهای مسیر شلمچه به طول ۲٫۵ کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شامل روستاهای جدیده، […]

حسین عسکری مجد یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، آغاز عملیات اتصال شبکه توزیع آب روستاهای مسیر شلمچه را یادآور شد و گفت: طبق وعده داده شده عملیات اجرایی اتصال شبکه توزیع آب روستاهای مسیر شلمچه به طول ۲٫۵ کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شامل روستاهای جدیده، دربند غربی، سرحانیه و سوره به شبکه پمپاژ ایستگاه تقویت فشار شلمچه از هفته گذشته آغاز شده است.
وی علت توقف پروژه اجرایی اتصال شبکه توزیع آب روستاها را بارندگی های مکرر بیان کرد و گفت: سست بودن زمین و ریزش کانال جای گذاری لوله موجب شد تا این طرح تا پایان سامانه بارشی موقتا متوقف و پس از آن مجددا عملیات اتصال شبکه توزیع آب از سرگرفته خواهد شد.
عسکری مجد با بیان اینکه در صورت مساعد بودن هوا به مدت ۱۰ روز عملیات اجرایی این پروژه به اتمام می رسد، گفت: با اجرای این پروژه ۲ هزار و ۷۲۱ خانوار از آب آشامیدنی سالم بهره مند می شوند.
وی محل تامین آب این روستاها را طرح آب غدیر بیان کرد و گفت: با بهره برداری از این پروژه ۲هزار و ۴۰۰ مترمکعب در شبانه روز در شبکه توزیع این روستاها پمپاژ می شود.
آبادان و خرمشهر در اواخر هفته گذشته شاهد بارندگی قابل توجه بودند.
به گزارش خطرنگار، ۱۱ روستا در مسیر شلمچه با جمعیت ۱۲ هزار و ۴۰۴ نفر در قالب سه هزار و ۴۹۳ خانوار و ۲هزار و ۶۸۱ مشترک آب وجود دارد.
۷۱۰۰/۶۰۶۸

انتهای پیام /*


اقتصاد


آبرسانی


پروژه شبکه توزیع آب


روستاهای شلمچه

نظرات بسته شده است.