از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 72945

74 بازدید

ابراهیم مبارک قدم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: این پیشرفت فیزیکی در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر از جمله مهاباد، ارومیه و سردشت نسبت به میانگین استانی از پیشرفت کمتری برخوردار است.وی ادامه داد: پرونده مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و نیز در شهرهای اشنویه، پیرانشهر، […]

ابراهیم مبارک قدم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: این پیشرفت فیزیکی در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر از جمله مهاباد، ارومیه و سردشت نسبت به میانگین استانی از پیشرفت کمتری برخوردار است.
وی ادامه داد: پرونده مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و نیز در شهرهای اشنویه، پیرانشهر، میاندوآب، تکاب، سلماس و بوکان بسته شده است.
مبارک قدم با اشاره به اینکه ۳۴ هزار و ۳۴۵ واحد مسکونی در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت استان ساخته شده، بیان کرد‌: ۱۱ هزار و ۳۷ واحد نیز در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت احداث و تکمیل شده است.
وی بیان کرد: نظارت بر اتمام ساخت طرح های مسکن مهر و تامین خدمات زیربنایی و نیز تعیین تکلیف طرح ها در جلسه های منظم شورای تامین مسکن آذربایجان غربی پیگیری می شود.
مدیرکل راه و شهر سازی آذربایجان غربی اضافه کرد: زیرساخت های گاز، آب و برق نیز در شهرهای باقی مانده اجرایی شده و اراضی مورد نیاز نیز برای ساخت کلانتری، ایستگاه آتش نشانی، سالن ورزشی و فضای سبز در این منطقه آماده واگذاری است.
مبارک قدم اظهار داشت: دولت برای اتمام واحدهای باقی مانده بر‌اساس زمان‌بندی اعلام شده تا پایان سال جاری مصمم است بنابراین باید تمام دستگاه‌های خدمات رسان بر تامین نیازهای این واحدها متمرکز شوند.
وی درباره وضعیت مساکن مهر مهاباد نیز گفت: از مجموع ۶ هزار و ۶۱۱ واحد مساکن مهر این شهرستان، سایت های سیدآباد با یکهزار و ۶۹۳ واحد، شهرک با ۳۰۲ واحد، موکریان با یکهزار و ۳۱۲ واحد به ترتیب ۹۲، ۱۰۰ و ۹۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و یکهزار و ۹۳۰ واحد مسکن مهر نیز در قالب طرح های جدید از ۲۲ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.
به گزارش خطرنگار، طرح مسکن مهر که از حدود هشت سال پیش آغاز شده است، در دولت تدبیر و امید سرعت گرفت و بیش از ۶۰ درصد واحدهای تحویلی در این دولت به متقاضیان تحویل داده شده است.
۹۹۰۳/۶۱۸۵/۷۱۲۹

انتهای پیام /*


اقتصاد


امور زیربنایی


مساکن مهر


آذربایجان غربی

نظرات بسته شده است.