از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 72875

144 بازدید

به گزارش خطرنگار، جعفر مردانی شامگاه شنبه در هشتاد و یکمین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری افزود : سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری نرخ بیکاری در رده سنی جوانان را جمع آوری و اعلام کند.وی تصریح کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری نیز سند […]

به گزارش خطرنگار، جعفر مردانی شامگاه شنبه در هشتاد و یکمین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری افزود : سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری نرخ بیکاری در رده سنی جوانان را جمع آوری و اعلام کند.
وی تصریح کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری نیز سند اشتغال دستگاه های اجرایی براساس تعریف گروه سنی جوانان را به تفکیک هر شهرستان تهیه و برای اجرا به فرمانداران ارائه دهد.
وی یادآور شد: ساماندهی وضعیت اشتغال، مسکن، ازدواج و رفاه جوانان کاهش آسیب های اجتماعی را به دنبال دارد.
مردانی اظهار داشت: برای برگزاری جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در چهارمحال و بختیاری از توان جوانان شهرستان های ۹ گانه استان بهره گیری شود.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: امسال تعهد این اداره کل برای ایجاد اشتغال در سطح استان ۱۰۶ نفر است که تاکنون ۶۵ درصد آن محقق شده است.
حمید کریمی تاکید کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته می توان برای ۴۵۶ نفر دیگر نیز به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد کرد.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: پارسال نرخ بیکاری استان در گروه سنی ۱۵ تا ۲۴ سال برابر ۴۳٫۷ درصد و در کشور ۲۸٫۴ درصد بود.
علی شهریارپور تصریح کرد : در این مدت بیکاری در تمام گروه های سنی چهارمحال و بختیاری ۲۰٫۸ درصد و در کشور ۱۲٫۱ درصد اعلام شد.
وی افزود: نرخ بیکاری جوانان چهارمحال و بختیاری در بهار امسال ۳۷٫۴ درصد و در کشور ۲۸٫۳ درصد اعلام شد.
شهریارپور تاکید کرد: پارسال نرخ مشارکت در چهارمحال و بختیاری ۳۹٫۷ درصد و کشور ۴۰٫۳ درصد بود که این نرخ تابستان سال جاری در چهارمحال و بختیاری ۴۲٫۲ درصد و در کشور ۴۰٫۹ درصد اعلام شد.
به گزارش خطرنگار، کاهش نرخ بیکاری، افزایش اشتغال، رونق اقتصادی، کاهش سن ازدواج، پایداری زندگی مشترک و پائین آمدن میزان طلاق از مهمترین برنامه های ستاد ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری است.
۷۳۶۲/۲۰۹۷

انتهای پیام /*


اجتماعی


نرخ بیکاری


گزارش


چهارمحال و بختیاری

نظرات بسته شده است.