از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 72167

81 بازدید

به گزارش خطرنگار، احمد مرادی شامگاه سه شنبه در یک نشست خبری افزود: حدود ۱۴ماه از فعالیت فریدون همتی به عنوان استاندار هرمزگان می گذرد و اکنون مردم انتظار دارند آثار کارهای انجام شده را ببینند و از نتایج آنها بهره مند شوند.نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، ابوموسی، قشم و بندر خمیر با تاکید بر […]

به گزارش خطرنگار، احمد مرادی شامگاه سه شنبه در یک نشست خبری افزود: حدود ۱۴ماه از فعالیت فریدون همتی به عنوان استاندار هرمزگان می گذرد و اکنون مردم انتظار دارند آثار کارهای انجام شده را ببینند و از نتایج آنها بهره مند شوند.
نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، ابوموسی، قشم و بندر خمیر با تاکید بر کارنامه مثبت استاندار هرمزگان اظهار داشت: به زودی استاندار در نشستی با مجمع نمایندگان استان دستاوردهای خود را تشریح خواهد کرد.

*بیکاری اولین مشکل استان هرمزگان
مرادی در بخش دیگری از سخنان خود بیکاری را مهمترین چالش استان دانست و مدعی شد با توجه به وجود ۳۰۰هزار نفر بیکار در استان که بسیاری از آنها تحصیلات عالی دارند، آمار واقعی بیکاری در هرمزگان حدود ۲۶درصد است.
وی همچنین در واکنش به درخواست ورود این نماینده مجلس به موضوع چگونگی استخدام در واحدهای صنعتی از جمله پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس اظهار داشت: بر اساس دستور استاندار تمام قبول شدگان در آزمون کتبی، باید بدون مصاحبه در این واحد صنعتی جذب شوند.

*نظراتم در عزل و نصب ها مشورتی است
این نماینده مجلس همچنین در پاسخ به پرسش هایی درباره نقش وی در عزل و نصب های مدیریتی گفت: عزل و نصب ها باید با نظر نماینده عالی دولت در استان باشد اما اگر نظر مشورتی بخواهند ارائه می دهم.
وی یاد آور شد: در انتصاب مدیرکل سابق میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هیچ دخالتی نداشته اما مدیرکل فعلی را به عنوان یک گزینه مناسب معرفی کرده است.

*استاندار باید کار انتخاب مدیرکل آموزش و پرورش را تمام کند
نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، بوموسی و بندرخمیر در مجلس شورای اسلامی همچنین در پاسخ به موضوع تاخیر در انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: وجود اختلاف نظرهایی در بین نمایندگان استان باعث تاخیر در این انتصاب شده است .
مرادی اضافه کرد: چهار نماینده از پنج نماینده استان بر روی یک گزینه اجماع دارند و فقط نماینده شرق استان مخالف است که استاندار باید در مذاکره مستقیم با وزیر آموزش و پرورش یکی از دو گزینه مطرح شده را قطعی کند.
وی در پاسخ به سئوال دیگری درباره فعالیت کشتی های صید صنعتی چینی در آب های هرمزگان گفت: این موضوع ظلم به صیادان استان های هرمزگان، سیستان و بلوچستان ، خوزستان و بوشهر است و بر اساس اطلاعات دریافتی حتی سوخت یارانه ای نیز از ایران دریافت می کنند.

*جابه جایی استاندار هرمزگان منتفی است
نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، بوموسی و بندرخمیر همچنین درباره احتمال جابجایی استاندار هرمزگان اظهار داشت: در مقطعی حتی معاون اول رییس جمهوری از همتی به عنوان گزینه استانداری تهران نام می برد اما به نظر می رسد این مباحث تمام شده باشد و اگر اتفاق خاصی نیفتد استاندار فعلی در استان خمانده و به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
مرادی در آخرین بخش از سخنان خود با اشاره به برخی نابسامانی ها در بازار هرمزگان و مشکلاتی که در تامین مایحتاج مردم وجود دارد اظهار داشت: دلیل گرانی مرغ و ماهی در استان خروج این اقلام از استان اعلام شده اما حل نشدن مشکلات بازار را ناشی از سوء مدیریت می دانم.
۲۰۹۴ / ۶۰۴۸

انتهای پیام /*


سیاسی


نماینده مجلس


عملکرد


هرمزگان

نظرات بسته شده است.