از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 72105

131 بازدید

به گزارش خطرنگار، از خانه ملت، دومین جلسه بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز- سه شنبه- با حضور یکی از حقوقدانان شورای نگهبان و غلامرضا کاتب به عنوان طراح این طرح و تعدادی از نمایندگان مجلس در کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی برگزار شد.در نخستین جلسه بررسی این طرح آقایان کدخدایی […]

به گزارش خطرنگار، از خانه ملت، دومین جلسه بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز- سه شنبه- با حضور یکی از حقوقدانان شورای نگهبان و غلامرضا کاتب به عنوان طراح این طرح و تعدادی از نمایندگان مجلس در کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی برگزار شد.
در نخستین جلسه بررسی این طرح آقایان کدخدایی و موسوی از حقوقدانان شورای نگهبان در این جلسه حضور داشتند و نقطه نظرات خود را بیان کردند. همچنین آقایان محمدجواد کولیوند، سید علی ادیانی، محمد حسینی تفرش و میرمحمد صادقی معاون قوانین رئیس مجلس حضور داشتند و به ارائه نظر پرداختند.
بنابر این گزارش دومین جلسه بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور آقایان غلامرضا کاتب، محسن کوهکن ریزی، محمد حسینی تفرش، عبدالباسط درازهی و علی محمد مرادی برگزار شد و نظرات خود را بیان کردند.
از طرف شورای نگهبان نیز سام سوادکوهی به عنوان حقوقدان شورای نگهبان و آقای بهادری از پژوهشکده شورای نگهبان حضور داشتند و نظرات خود را در خصوص استانی شدن انتخابات مجلس بیان کردند.
سیام*۳۰۶۱*

انتهای پیام /*


سیاسی


انتخابات مجلس


شورای نگهبان


آیین نامه داخلی

نظرات بسته شده است.