از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 70604

74 بازدید

به گزارش خبرنگار سیاسی خطرنگار، «آیت الله محمد امامی کاشانی» در خطبه دوم نماز جمعه امروز در جمع نمازگزاران در دانشگاه تهران، گفت: بیان انتقاد سازنده، علمی و فنی حق همه است اما نباید به مسئولان توهین کرد و تهمت زد. امامی کاشانی افزود: دشمن می خواهد با دامن زدن به اختلافات بین مردم و […]

به گزارش خبرنگار سیاسی خطرنگار، «آیت الله محمد امامی کاشانی» در خطبه دوم نماز جمعه امروز در جمع نمازگزاران در دانشگاه تهران، گفت: بیان انتقاد سازنده، علمی و فنی حق همه است اما نباید به مسئولان توهین کرد و تهمت زد.
امامی کاشانی افزود: دشمن می خواهد با دامن زدن به اختلافات بین مردم و مسئولان، مردم را از نظام، مسئولان و آینده کشور ناامید کند.
امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه در تمام امور چه در تصویب قوانین داخلی و چه در تصویب کنوانسیون های بین المللی باید هوشیار باشیم، تصریح کرد: باید به اقدامات و پیشنهادات دشمنان با سوءظن نگاه کنیم و با هوشیاری کامل برای حل کردن مشکلات مردم و مسائل کشور تصمیم بگیریم.
خطیب نماز جمعه تهران همچنین از نامه ۹۰۰ نفر از استادان بسیجی دانشگاه های کشور به دولت قدردانی کرد و افزود: مسئولان باید با افراد دلسوز و آگاه مشور کنند، کشور ظرفیت های گسنرده ای دارد و مشکلات کشور قابل حل است و با همفکری و همبستگی بر تمام مشکلات، تحریم ها و تهدید های دشمن فائق خواهیم آمد.
ادامه دارد…
سیام**۳۰۷۰**۱۵۳۵

ادامه دارد…
سیام**۳۰۷۰**

انتهای پیام /*


سیاسی


نماز جمعه تهران


امامی کاشانی


توهین و اهانت

نظرات بسته شده است.