از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 68032

61 بازدید

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، در این نامه که اکبر رنجبرزاده عضو هیات رییسه در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس آن را قرائت کرد، آمده است: در شرایطی که اولویت امروز کشور، حل مشکلات اقتصادی است، آمادگی، هماهنگی و انسجام فرماندهان و مدیران دلسوز جبهه اقتصادی کشور می تواند ما را از موانع پیش رو […]

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، در این نامه که اکبر رنجبرزاده عضو هیات رییسه در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس آن را قرائت کرد، آمده است: در شرایطی که اولویت امروز کشور، حل مشکلات اقتصادی است، آمادگی، هماهنگی و انسجام فرماندهان و مدیران دلسوز جبهه اقتصادی کشور می تواند ما را از موانع پیش رو عبور دهد.
در این نامه نمایندگان مجلس تصریح کردند: در این راستا عدم ساماندهی و رفع مشکلات صنف کامیون داران با جمعیتی بالغ بر ۴۰۰ هزار نفر در روزهای اخیر، حمل و نقل سوخت و کالا را در کشور مختل کرده در صورتی که با تدبیر به موقع می توان جلوی این گونه مسائل را گرفت و مانع نارضایتی شد.
در بخش دیگری از این نامه نمایندگان مجلس یادآور شدند: مطالبات بحق رانندگان وسایل حمل و نقل سنگین بین شهری باید مورد حمایت جدی قرار گیرد، افزایش قیمت اقلام و قطعات مورد نیاز وسایل حمل و نقل سنگین و پایین بودن نرخ کرایه های حمل و نقل، موجب شده که این صنف زحمتکش نتوانند به فعالیت خود ادامه دهند و ضرورت دارد که یک بسته حمایتی کارشناسی شده با فوریت برای ادامه کار آنان تهیه و تدوین شود.
۱۵۳ نماینده مجلس در این نامه خاطر نشان کرد: پلیس راهور ضرورت دارد که این قشر را بیشتر مورد حمایت قرار داده و ناجا هم در ایجاد امنیت جاده ای تلاش بیشتری داشته باشد.
نمایندگان مجلس همچنین در این نامه خواستند سازمان تامین اجتماعی برای حمایت بیمه ای آنان و دولت در جهت تهیه اقلام مورد نیاز کامیون داران اقدام فوری انجام دهند.
سیام**۹۱۲۱**۱۰۵۸**۱۳۳۶

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


نامه


کامیون داران

نظرات بسته شده است.