از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 67837

96 بازدید

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، احمد امیرآبادی عضو هیات رییسه در ادامه جلسه امروز مجلس اظهارداشت: لایحه میزان و نحوه جریمه نقدی و توقف دارندگان وسایل نقلیه و واحدهای مشمول متمرد موضوع تبصره (۱) ماده (۳) قانون هوای پاک مصوب ۱۳۹۶ و طرح اصلاح قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و مراکز آموزش […]

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، احمد امیرآبادی عضو هیات رییسه در ادامه جلسه امروز مجلس اظهارداشت: لایحه میزان و نحوه جریمه نقدی و توقف دارندگان وسایل نقلیه و واحدهای مشمول متمرد موضوع تبصره (۱) ماده (۳) قانون هوای پاک مصوب ۱۳۹۶ و طرح اصلاح قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور نیز در جلسه علنی امروز مجلس اعلام وصول شد.

**تابش و حضرتی ناظر مجلس در شورای پول و اعتبار شدند
نمایندگان در جلسه امروز علنی مجلس، محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان را با ۱۳۲ رای و الیاس حضرتی نماینده تهران را با ۱۰۲ رای از مجموع ۱۹۲ رای ماخوذه به عنوان ناظرین مجلس در شورای پول و اعتبار انتخاب کردند.
تابش از سوی کمیسیون برنامه و بودجه و الیاس حضرتی از سوی کمیسیون اقتصادی مجلس برای عضویت در این شورا معرفی شدند.

**شکری ناظر مجلس در هیات نظارت بر چاپ و تحویل اوراق بهادار شد
نمایندگان مجلس همچنین امروز محمود شکری نماینده تالش را به عنوان ناظر در هیات نظارت بر چاپ و تحویل اوراق بهادار انتخاب کردند.
شکری از سوی کمیسیون اقتصادی مجلس معرفی شدند.

**خانلری و صادقی ناظر مجلس در شورای سنجش و پذیرش دانشجو شدند
نمایندگان مجلس همچنین محمود صادقی نماینده تهران و کارن خانلری نماینده ارامنه تهران و شمال را به عنوان ناظر مجلس در شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی انتخاب کردند.
خانلری و صادقی نیز از سوی کمیسیون آموزش و تحقیقات برای عضویت در این شورا معرفی شدند.
سیام**۹۱۲۱**۱۰۵۸

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


اعلام وصول


انتخابات

نظرات بسته شده است.