از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 67567

69 بازدید

محمد فیضی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: اعتقاد دارم وضعیت موجود و مشکلات کشور ناشی از ضعف رییس قوه مجریه به عنوان منتخب مردم ایران و ضعف وزیران دولت نیست .وی اظهارداشت: هر چند ضعف تیم اقتصادی دولت بارها گفته شده است ولی این دلیل بر موافقت با استیضاح وزیران […]

محمد فیضی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: اعتقاد دارم وضعیت موجود و مشکلات کشور ناشی از ضعف رییس قوه مجریه به عنوان منتخب مردم ایران و ضعف وزیران دولت نیست .
وی اظهارداشت: هر چند ضعف تیم اقتصادی دولت بارها گفته شده است ولی این دلیل بر موافقت با استیضاح وزیران نیست چرا که با استیضاح وزیران مشکلات موجود برطرف نمی شود.
فیضی بیان کرد: مشکلات را همه مردم لمس می کنند و دولت هم باید بطور روشن و شفاف موانع موجود را به مردم اعلام کند چرا که برخی جریان های سیاسی سعی می کنند این مشکلات را به گردن دولت بیندازند .
وی افزود: برخی جریان های سیاسی با مقصر جلوه دادن دولت روحانی در اقتصاد ،بدنبال اغراض و مقاصد سیاسی در آینده و رسیدن به خواسته های خود هستند که باید به جای برآوردن اهداف سیاسی بدنبال منافع ملی و مصلحت عمومی باشند .
نماینده مردم شهرستان های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس اظهار داشت: همه جریان های سیاسی اعم از اصولگرا و اصلاح طلب باید بجای انتقاد و تخریب بدنبال راهکار برای برون رفت از مشکلات داخلی باشند.
فیضی بیان کرد: دولت روحانی در دوره اول خود به واقع کارهای موثر و مفیدی همانند کاهش اثرهای تحریم ، فراهم کردن زمینه سرمایه گذاری های خارجی و اقدام هایی از این قبیل را برای بهبود وضعیت کشور انجام داد.
به گفته وی ، مشکلات پیش آمده و به خصوص وضعیت معیشتی خانواده ها در دوره دوم دولت تدبیر و امید را که اغلب از دگرگونی جو سیاسی و اعمال فشارهای خارجی بوده را نمی توان ناشی از کوتاهی و ناکارآمدی این دولت دانست.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: در شرایط کنونی کشور مقابله با وضعیت موجود نیازمند یک صدای واحد در کشور به عنوان تنها راهبرد منطقی است و طرح مسایلی مانند استیضاح وزیران ، انتخابات آینده و مواردی از این دست و ربط دادن آنها به وضعیت پیش آمده اقدام هایی ناپخته و عجولانه بوده و نمی تواند چاره کار باشد.
فیضی همراهی مدیران و همسویی آنان با دولت را خواستار شد و گفت: همراهی و همکاری مدیران در حمایت از دولت ضعیف است حتی در وزراتخانه ها هم این همراهی ها بخصوص در استیضاح وزیران و سوال از رییس جمهور وجود نداشت بطوریکه حتی برخی دولتمردان وزیران مورد استیضاح را همراهی نمی کردند .
۷۱۱۰/ ۱۲۵۷

انتهای پیام /*


اقتصاد


استیضاح


اردبیل


وزیران

نظرات بسته شده است.