از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 67526

120 بازدید

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه ارومیه افزود: غیرت و عزت ایرانی به ما ایستادگی را در برابر ظالمان یاد داده است و هیچ فرد آزادمرد و غیرتمندی زیر بار سلطه پست صفتان نمی رود.وی با اشاره به اینکه انسان باید تمام دارایی خود را بدهد ولی […]

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه ارومیه افزود: غیرت و عزت ایرانی به ما ایستادگی را در برابر ظالمان یاد داده است و هیچ فرد آزادمرد و غیرتمندی زیر بار سلطه پست صفتان نمی رود.
وی با اشاره به اینکه انسان باید تمام دارایی خود را بدهد ولی زیر بار ذلت نرود، اضافه کرد: مسوولان برخی از کشورها برخلاف ایران در سازمان ملل ذلالت خود را نشان دادند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال راه انداختن جنگ روانی در ایران است، اضافه کرد: هدف آنان ایجاد رعب و ناامیدی در جامعه است و مردم باید هوشیار باشند.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: ما روزهای سخت تر از این را هم گذرانده ایم و گذر از این شرایط اقتصادی نیز نیازمند حفظ اتحاد و مقابله با ناامیدی است.
وی افزود: دشمنان نظام با سخنرانی علیه مسوولان کشور قصد ایجاد تفرقه بین مردم و مسوولان را دارند و باید بدانند چیزی جز روسیاهی نصیب آنان نمی شود و اقتدار و سربلندی متعلق به این نظام و مردم است.
وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: این هفته فرصت مناسبی برای بیان خاطره ها، رشادت ها و حماسه های رزمندگان حق علیه باطل است.
وی با تاکید بر اینکه نباید در بیان خاطره های دوران دفاع مقدس سستی شود، افزود: دشمنان از این موقعیت برای تحریف استفاده می کنند و مردم باید در این زمینه بیش از پیش حساس شوند.
وی افزود: نشاط واقعی حیاتی و معنوی این است که انسان غصه نداشته باشد و این زمانی میسر می شود که در مسیر شهدا و فرهنگ شهدا حرکت شود.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به فرا رسیدن ۷ مهر، روز آتش نشانی بیان کرد: این افراد با شجاعت و ایمان برای نجات جان مردم تلاش می کنند و باید قدردان زحمت ها و تلاش های آنان باشیم.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: سومین مرحله از رزمایش اقتدار عاشورایی در آذربایجان غربی با حضور ۴۰ هزار بسیجی در روز ۱۲ مهر سال جاری برگزار می شود و این تجمع، اقتدار استان ما را نشان خواهد داد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی نیز در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه گفت: دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند و پربار است که باید به نسل های آینده منتقل شود.
سرهنگ جلیل وحیدی ادامه داد: همه با هم متحدانه باید تلاش کنیم و با اقتدار و ابهت از این روزهای سخت عبور کنیم تا دین خود را به شهدا و امام شهدا ادا کنیم.
به گزارش خطرنگار، نماز جمعه این هفته ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی و با حضور پرشور مردم در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.
۳۰۷۲/۹۹۱۸

انتهای پیام /*


سیاسی


نماز جمعه


سازمان ملل


رییس جمهوری

نظرات بسته شده است.