از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 67439

99 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه ‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان اظهار داشت: سخنان رئیس جمهوری ایران سراسر مستند، منطقی و در چارچوب قوانین و معاهدات بین المللی و بدون توهین و حرف بی منطق به دیگران بود.نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: اما سخنان رئیس […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه ‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان اظهار داشت: سخنان رئیس جمهوری ایران سراسر مستند، منطقی و در چارچوب قوانین و معاهدات بین المللی و بدون توهین و حرف بی منطق به دیگران بود.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: اما سخنان رئیس جمهوری آمریکا طوری بود که باعث خنده تمسخرآمیز سایر حاضرین در جلسه شد.
آیت الله نورمفیدی تاکید کرد: مردم آمریکا باید با این رییس جمهویر فکری به حال خود کنند، زیرا این شخص به شدت باعث آبروریزی کشورش شده است.
امام جمعه گرگان ادامه داد: جلسه شورای امنیت نیز همه کشورهای اروپایی بر این اعتقاد بودند که برجام را نگه دارند و خروج از آن را خلاف مقررات دانستند.
نماینده ولی فقیه در گلستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حادثه تروریستی اهواز گفت: بدون شک این حادثه تنها مربوط به عده‌ای خاص نبود، بلکه برخی کشورهای منطقه مانند عربستان و امارات از آنان همچون آمریکا حمایت کردند.
آیت الله نورمفیدی تصریح کرد: پشت این قضایا بدون شک براندازی نظام است اما ملت ایران چون دخالت های دشمنان را در سوریه، عراق، یمن و کشورهای دیگر دیده اند به این مسئله آگاه بوده و هیچگاه اجازه دخالت به بیگانگان را نخواهند داد.
امام جمعه گرگان یادآور شد: در چنین شرایطی همه باید به فکر این باشیم که کشور را نگه داریم و آن را حفظ کنیم و برخی جهالت ها که امروز شاهد آن هستیم به نفع هیچ کس نیست.
نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: جریان جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ ملت و کشور ایران است که در هیچ مقطعی از تاریخ این برگ زرین وجود نداشته است.
آیت الله نورمفیدی افزود: دشمن سعی داشت در ابتدای انقلاب بساط آن را جمع کند اما ملت ایران در کنار نیروهای مسلح، با صلابت توطئه ها را خنثی کرد.
۳۰۱۴/۱۸۶۰

انتهای پیام /*


سیاسی


عبادی


نماز جمعه


گرگان

نظرات بسته شده است.