از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 67380

83 بازدید

«محمد محمودی شاه نشین» در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خطرنگار، افزود: رییس جمهوری در سخنان خود در نشست مجمع عمومی سازمان ملل نکات بسیار خوبی را بیان کرد و به نظر من اگر دکتر روحانی در سخنرانی خود ملت آمریکا را از دولت این کشور جدا می کرد شاید سخنان وی جذابیت بیشتری […]

«محمد محمودی شاه نشین» در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خطرنگار، افزود: رییس جمهوری در سخنان خود در نشست مجمع عمومی سازمان ملل نکات بسیار خوبی را بیان کرد و به نظر من اگر دکتر روحانی در سخنرانی خود ملت آمریکا را از دولت این کشور جدا می کرد شاید سخنان وی جذابیت بیشتری برای آمریکایی ها پیدا می کرد.
وی همچنین دیدارهای دوجانبه رییس جمهوری اسلامی ایران را در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد: شرکت در این نشست های بین المللی فرصت خوبی است که با کمترین هزینه و وقت با مقامات عالیرتبه کشورها رایزنی شود.
شاه نشین ادامه داد: در دیدار با رییس کمیته بین المللی المپیک که به ندرت پیش می آید دکتر روحانی توانست درباره مسایل ورزش کشور با وی صحبت کند.
نماینده مردم شهریار در مجلس به نشست مشترک وزیران امورخارجه جمهوری اسلامی ایران و گروه ۱+۴ و صدور بیانیه پایانی آن اشاره کرد و گفت: این نشست و بیانیه منتشر شده حقانیت و پیش بینی رهبر معظم انقلاب را به درستی نشان داد.
وی یادآور شد: اگر اروپایی ها به همین اندازه مقید باشند و شرکت هایی که با ایران همکاری می کنند را اذیت نکنند و بگذارند که با تهران ارتباط تجاری داشته باشند قطعا نظر ترامپ که قطع خرید نفت از ایران و به صفر رساندن آن است با شکست روبرو می شود.
ایننماینده مجلس تاکید کرد: البته ما نباید به هیچ کس اطمینان کنیم اما از فرصت هایی که پیش می آید می توانیم استفاده کنیم و باید بهره ببریم.
به گزارش خطرنگار، رییس جمهوری اسلامی ایران شامگاه سه شنبه سوم مهرماه ۹۷ در هفتاد و سومین مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک سخنرانی کرد و در واکنش به نقض پیمان های بین المللی از سوی آمریکا گفت: دولتی که هنوز به دولت بودن خود آگاه نیست و عهد و پیمان سلف خود را نقض می‌کند و اصل حقوقی مسوولیت دایمی دولت‌ها را نمی‌شناسد، از ایران می‌خواهد با او گفت ‌و گو کند!
سیام**۱۰۵۸**۱۳۳۶

انتهای پیام /*


سیاسی


محمودی شاه نشین


مجلس


مجمع عمومی سازمان ملل

نظرات بسته شده است.