از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 67253

80 بازدید

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، محمد اسلامی عصر روز پنجشنبه در ششمین روز از هفته دفاع مقدس در مراسم غبارروبی گلزار شهدای شهر ساری افزود: مردم ایران این بار نیز همانند هشت سال دفاع مقدس جنگ اقتصادی با دشمنان را با هوشیاری با پیروزی پشت سر خواهند گذاشت.وی ادامه داد: دشمن امروز در بخش […]

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، محمد اسلامی عصر روز پنجشنبه در ششمین روز از هفته دفاع مقدس در مراسم غبارروبی گلزار شهدای شهر ساری افزود: مردم ایران این بار نیز همانند هشت سال دفاع مقدس جنگ اقتصادی با دشمنان را با هوشیاری با پیروزی پشت سر خواهند گذاشت.
وی ادامه داد: دشمن امروز در بخش اقتصادی به پول ملی ما حمله کرده است و باید با درست خرج کردن و تدبیر از اقتصاد کشور حفاظت کنیم و دشمن را در این جبهه ناکام گذاریم.
اسلامی گفت: امروز دفاع از پول ملی و حفاظت از اقتصاد یک تکلیف است و همه با هوشمندی و بصیرت باید در مقابل هجمه اقتصادی دشمن بایستیم .
نماینده عالی دولت در مازندران افزود: شهدای ما در تبعیت از مقام معظم رهبری با ایمان کامل و توکل بر خدا در این راه قدم گذاشتند و باید راه و مرام شهدا را تداوم ببخشیم.
مازندران در هشت سال دفاع مقدس ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد.
۶۹۸۲/۱۶۵۴

انتهای پیام /*


سیاسی


جنگ اقتصادی


استاندار مازندران


گلزار شهداء

نظرات بسته شده است.