از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 67179

85 بازدید

اسدلله عباسی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خطرنگار، اظهار داشت: دکتر روحانی رییس جمهوری همانند گذشته مواضع محکم، انقلابی و درستی در سازمان ملل داشت و به خوبی چهره استکبار را برای همگان آشکار و نمایان کرد.این عضو فراکسیون ولایی مجلس ادامه داد: ما باید در برابر خوی استکباری آمریکایی ها محکم […]

اسدلله عباسی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خطرنگار، اظهار داشت: دکتر روحانی رییس جمهوری همانند گذشته مواضع محکم، انقلابی و درستی در سازمان ملل داشت و به خوبی چهره استکبار را برای همگان آشکار و نمایان کرد.
این عضو فراکسیون ولایی مجلس ادامه داد: ما باید در برابر خوی استکباری آمریکایی ها محکم بایستیم، اگر بخواهیم یک مقدار از مواضعمان عدول و عقب نشینی کنیم، زیاده خواهی هایشان بیشتر می شود.
عباسی با بیان اینکه آمریکا از همان آغاز انقلاب اسلامی همیشه با ایران دشمنی کرده است، اظهار داشت: هر زمان زشتی، پلیدی و جنگ و خونریزی بوده چهره پلید آمریکایی ها در کنار آن بوده است، آمریکایی هادر موضوع ترور، جنگ های داخلی و قومیتی و بحث های تحریم در ایران همیشه اقداماتی را انجام داده اند، این طور نیست که با تغییر دولت ما مواضع آنان علیه ایران عوض شود، آن ها با مبانی اعتقادی ما و نظام ما مشکل دارند و نمی خواهند کشوری مقتدر و با اقتدار مانند ایران در منطقه وجود داشته باشد.
وی با تاکید بر این که تمام تلاش آمریکایی ها این است که ایران را تضعیف کنند،گفت: ما مواضع رییس جمهوری را در مقابل خوی استکباری ترامپ صحیح و درست می دانیم.
نماینده مردم املش در مجلس گفت: رفتار ضد و نقیض آمریکا برای جهانیان آشکار است و این مشخص است که آنان به دنبال باج خواهی و تحرکاتی هستند تا اقتصاد ورشکسته خود را ترمیم کنند، به میزان درآمدهای خود بیافزاید، همچنین به دنبال کاسبی هستند و اینگونه میلیارد ها دلار از شیخ های حاشیه نشین خلیج فارس را به یغما برده اند.
این نماینده اصولگرای مجلس ادامه داد:ما از رییس جمهور به دلیل سخنرانی مقتدرانه اش تشکر می کنیم و انتظارمان این است که این مواضع را حفظ و رایزنی های دیپلماتیک را ادامه دهد، از وزیر امور خارجه نیز انتظار داریم که با همسایگان و کشورهای دیگر دنیا ارتباط بیشتری داشته باشد.
** تشکر یک نماینده اصولگرا از موضع مقتدرانه رییس جمهور در سازمان ملل
نماینده خمینی شهر و اصولگرای مجلس ضمن تشکر و قدردانی از موضع مقتدرانه رییس جمهور کشورمان در سازمان ملل، مواضع دکتر روحانی را مثبت و خوب ارزیابی کرد.
حسینعلی حاجی دلیگانی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خطرنگار، اظهار داشت: دکتر روحانی رییس جمهوری به خوبی توانست موضع جمهوری اسلامی ایران را به گوش جهانیان برساند و مواضع ما را در سخنرانی اش به خوبی به دنیا نشان داد.
وی افزود: رییس جمهوری اقتدار ایران را برای همگان به نمایش گذاشت و مواضع خوبی را اتخاذ کرد که ما از این مواضع تقدیر و تشکر می کنیم.
نماینده مردم خمینی شهر گفت: ما مواضعی که رییس جمهوری در سازمان ملل اتخاذ کرد را مثبت و خوب می دانیم و از رییس جمهور انتظار داریم همین مواضع را نیز اجرایی کند.
حاجی دلیگانی در مورد سخنرانی ترامپ در سازمان ملل نیز اظهار داشت: سخنرانی ترامپ نشان داد که در مسائل خارجی تعادلی ندارد و این عدم تعادل در سخنانش کاملا مشهود و آشکار بود.
سیام**۹۱۲۱**۱۰۵۸**۱۵۳۵

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


سازمان ملل

نظرات بسته شده است.