از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 66923

86 بازدید

غلامعلی جعفرزاده روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار پارلمانی خطرنگار، به دکتر روحانی به دلیل سخنرانی مقتدرانه اش نمره ۲۰ می دهم و از وی به دلیل این سخنرانی با قدرت و همراهان و مشاورانش که تحث تاثیر فضای روانی ترامپ قرار نگرفتند، تشکر می کنم.جعفرزاده ادامه داد: رییس جمهوری با آن شیوه تقابلی ترامپ […]

غلامعلی جعفرزاده روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار پارلمانی خطرنگار، به دکتر روحانی به دلیل سخنرانی مقتدرانه اش نمره ۲۰ می دهم و از وی به دلیل این سخنرانی با قدرت و همراهان و مشاورانش که تحث تاثیر فضای روانی ترامپ قرار نگرفتند، تشکر می کنم.
جعفرزاده ادامه داد: رییس جمهوری با آن شیوه تقابلی ترامپ جواب وی را نداد و با فرهنگ ایرانی به وی پاسخ داد که این اقدامی مقتدرانه و متواضعانه بود.
وی همچنین درباره سخنرانی قاطع رییس جمهوری ایران و سخنرانی مضحک ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: ترامپ روز گذشته چهره ای از خود نشان داد که اسباب شرمندگی را برای مردم آمریکا فراهم کرد.
وی افزود: سابقه نداشت که رییس جمهوری در سازمان ملل حرف بزند و تمام روسای جمهوری و مسوولان سازمان ملل به اظهارات وی بخندند، آن هم اظهاراتی مبنی بر این که در دو سال گذشته معادل سنوات گذشته آمریکا کار کرده ام.
وی با اشاره به اظهارات دروغ و خلاف واقع ترامپ و انتساب آن به ملت ایران، گفت: ترامپ اظهارات دروغی به مردم ایران منتسب کرد که از آن استقبال نشد، خوشحالم که رییس جمهوری داریم که حقوق دان است، با منطق و اصولی در عین حال خونسرد، متین و وزین و در شان ملت ایران پاسخ ترامپ را داد.
سیام**۹۱۲۱**۱۵۳۵

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


سازمان ملل

نظرات بسته شده است.