از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 66721

78 بازدید

«حسینعلی امیری» روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خطرنگار، در پاسخ به سوالی درباره این که بعضی از استیضاح کنندگان وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشتند شریعتمداری برای عدم پاسخگویی و فرار از استیضاح نمایندگان مجلس استعفا داده است، تاکید کرد: پیش از این هم بیان کردم استعفایی در کار نیست […]

«حسینعلی امیری» روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خطرنگار، در پاسخ به سوالی درباره این که بعضی از استیضاح کنندگان وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشتند شریعتمداری برای عدم پاسخگویی و فرار از استیضاح نمایندگان مجلس استعفا داده است، تاکید کرد: پیش از این هم بیان کردم استعفایی در کار نیست که فرار از زیر بار مسئولیت و پاسخگویی باشد.
وی افزود: وزیر صنعت، معدن و تجارت از وزیران با تجربه، مسئولیت پذیر و قوی دولت تدبیر و امید است و آماده پاسخگویی و رفع هرگونه ابهام و دغدغه نمایندگان مجلس است.
معاون امور مجلس رییس جمهوری تصریح کرد: همه اعضای دولت از ابتدای کار به رییس جمهوری اعلام کردند که در هر مرحله و مقطعی که مصالح و منافع کشور اقتضاء می کند و لازم دانستند هر تصمیمی که درباره هر یک از آنها صلاح ببینند، اتخاذ کنند.
امیری باردیگر تاکید کرد که استعفایی در کار نیست و وزیر صنعت، معدن و تجارت کماکان و با توان مضاعف به انجام وظیفه مشغول است.
وی ادامه داد: مع الوصف هر تصمیمی که وزیر صنعت، معدن و تجارت یا رییس جمهوری صلاح بدانند و اتخاذ کنند، در راستای مصالح کشور و ملت خواهد بود.
به گزارش خطرنگار، برخی رسانه ها روز یکشنبه به نقل از یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعلام کردند که شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت استعفا داد که این شایعه پس از ساعاتی توسط آن نماینده تکذیب شد.
سیام*۹۳۱۴**۱۳۳۶

انتهای پیام /*


سیاسی


وزیر سمت


معاون پارلمانی


استعفا

نظرات بسته شده است.