از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 66608

73 بازدید

محسن بیگلری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز و تسلیت به ملت ایران بویژه خانواده شهدا اظهار داشت: دشمنان ایران و انقلاب اسلامی هیچگاه توان و تحمل اقتدار و استقلال جمهوری اسلامی را نداشته اند به همین دلیل به طریق مختلف درصدد ضربه وارد زدن به […]

محسن بیگلری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز و تسلیت به ملت ایران بویژه خانواده شهدا اظهار داشت: دشمنان ایران و انقلاب اسلامی هیچگاه توان و تحمل اقتدار و استقلال جمهوری اسلامی را نداشته اند به همین دلیل به طریق مختلف درصدد ضربه وارد زدن به کشورمان هستند.
وی تاکید کرد: عامل و حامی اصلی ترور و ترویست ها افراد و کشورهایی هستند که ادعای مدافع حقوق بشر بودن دارند ولی نه تنها حقوق بشر را رعایت نمی کنند بلکه خود از بانیان اصی نقض این حقوق هستند.
نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی افزود: جمهوری اسلامی ایران اینگونه اقدامات تروریستی را بی جواب نخواهد گذاشت و ملت ما در مقابل این چنین جنایت هایی سکوت نخواهند کرد.
وی اضافه کرد: مردم دنیا بدانند وقوع حوادث تروریستی خللی در اراده استکبار سیتز ایران اسلامی ایجاد نمی کند و وحدت میان ملت را در مقابل توطئه های دشمنان افزایش می دهد.
بیگلری یادآور شد: در هر کجای ایران اسلامی چنین اتفاقات ناگواری روی دهد همه مردم شریک غم و ناراحتی آن هستند و در مقابل این اقدامات جنایتکارانه واکنش نشان خواهند داد.
به گزارش خطرنگار، حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز، صبح شنبه ۳۱ شهریور، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، منجر به شهید و مجروح شدن عده ای از شهروندان شد که یک کودک خردسال نیز در میان شهدا بود.
در پی این حادثه و به شهادت رسیدن ۲۵ نفر از شهروندان خوزستانی، هیات دولت امروز دوشنبه همزمان با تشییع پیکر این شهدا را در کشور عزای عمومی اعلام کرد.
۷۳۴۸/۹۱۰۲

انتهای پیام /*


سیاسی


حادثه تروریستی


وحدت ملت


نماینده مجلس

نظرات بسته شده است.