از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 66437

82 بازدید

ابوالفضل حسن بیگی روز دوشنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: حجت الاسلام والمسلمین روحانی به عنوان نماینده نظام جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران در سازمان ملل متحد، باید اقتدار و صلح دوستی این نظام مقدس را به تمامی ملل جهان گوشزد کند.وی خاطر نشان کرد: خروج ترامپ از برجام و هم چنین […]

ابوالفضل حسن بیگی روز دوشنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: حجت الاسلام والمسلمین روحانی به عنوان نماینده نظام جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران در سازمان ملل متحد، باید اقتدار و صلح دوستی این نظام مقدس را به تمامی ملل جهان گوشزد کند.
وی خاطر نشان کرد: خروج ترامپ از برجام و هم چنین وضع تحریم های اقتصادی ناجوانمردانه بر علیه ملت ایران بار دیگر روحیه کینه توزی استکبار جهانی بر علیه کشورمان را اثبات کرد و به یقین رئیس جمهوری به خوبی از اعتبار ایرانیان در این نشست مهم جهانی دفاع خواهد کرد.
حسن بیگی ادامه داد: ملت ایران همواره از آرمان های نظام جمهوری اسلامی دفاع کرده و کارشکنی های جدید دولت آمریکا اقتدار نظام جمهوری اسلامی را دو چندان می کند.
این نماینده مجلس تصریح کرد: توجه به رهنمود های رهبر معظم انقلاب همواره منشا خیر و برکت بوده و در اولویت کاری مسوولان نظام قرار گیرد و با اتحاد و همدلی می توان یاوه گویی های استکبار جهانی را خنثی کرد.
وی گفت: سخنرانی دکتر روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد فرصت خوبی برای خنثی سازی طرح ایران هراسی استکبار جهانی است و با گستاخی های اخیر ترامپ برعلیه ملت ایران، اعتماد جهانی نسبت به آمریکا کمرنگ شده است.
حسن بیگی اضافه کرد: اکنون هیچ کشور آزادی خواه جهان اقدام های آمریکا را تایید نمی کند و در آینده نزدیک این ظالم گری ها گریبان ترامپ و هم پیمانانش را خواهد گرفت.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: خروج ترامپ از برجام نقض آشکار توافقنامه های مهم بین المللی از سوی آمریکاست و در خروج یکجانبه این کشور از این توافقنامه بین المللی، بی آبرویی برای دولتمردان آمریکا تا ابد باقی می ماند.
حجت الاسلام والمسلمین روحانی قرار است روز سه شنبه هفته جاری در مجمع عمومی سازمان ملل به بیان مواضع و دیدگاه های جمهوری اسلامی ایران در موضوع های بین المللی بپردازد.
رییس جمهوری اسلامی ایران همچنین روز دوشنبه در اجلاس صلح، گرامیداشت نلسون ماندلا سخنرانی می کند.
دیدارهای دوجانبه، نشست با نخبگان سیاست خارجی آمریکا، گفت و گو با رسانه های خارجی، دیدار با دبیرکل سازمان ملل و نشست خبری با رسانه های مقیم دیگر برنامه های دکتر روحانی در این سفر خواهد بود.
رئیس جمهوری را در این سفر محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، مجید تخت روانچی معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری و سید عباس عراقچی معاون وزیر خارجه همراهی می کنند.
۷۳۳۹/۷۴۰۸

انتهای پیام /*


سیاسی


دولت


رئیس جمهوری


سازمان ملل

نظرات بسته شده است.