از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 66383

73 بازدید

به گزارش خطرنگار، محمد حسین مقیمی روز یکشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان تهران گفت: ذیحسابی ادارات و نهادهای ناظر بر صرفه جویی ٢٠ درصدی ادارات نظارت کنند.وی بر اهتمام شرکت گاز استان تهران بر گازرسانی به صنایع و کشاورزی تاکید کرد و افزود: با توجه به یارانه شرکت نفت شرکت گاز، گاز گلخانه […]

به گزارش خطرنگار، محمد حسین مقیمی روز یکشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان تهران گفت: ذیحسابی ادارات و نهادهای ناظر بر صرفه جویی ٢٠ درصدی ادارات نظارت کنند.
وی بر اهتمام شرکت گاز استان تهران بر گازرسانی به صنایع و کشاورزی تاکید کرد و افزود: با توجه به یارانه شرکت نفت شرکت گاز، گاز گلخانه های کشاورزی را تامین کند.
مقیمی تاکید کرد: نهادهای مسیر گازرسانی با شرکت گاز همکاری کنند.
وی همچنین خواستار فرهنگ سازی بیشتر از سوی شرکت نفت با همکاری رسانه ها برای کاهش مصرف شد و افزود: مردم در مصرف سوخت صرفه جویی کنند و فقط در مواقع ضروری از خودرو شخصی استفاده کنند.
مقیمی همچنین بر حضور انجمن های خصوصی از جمله انجمن کارآفرینی در نشست های ستاد اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و ادامه داد: بخش خصوصی مطالبه گر است و برای رفع مشکلات به بخش دولتی مشاوره داده و کمک می کند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران نیز این نشست در جمع خبرنگاران گزارش شرکت گاز استان تهران، شرکت ملی نفت و انجمن کارآفرینان را از جمله محورهای این نشست ذکر کرد و گفت: صد در صد شهرها و ٩٧ درصد روستاهای استان تهران دارای گاز هستند.
نعمت الله ترکی افزود: به همه روستاهای استان تهران تا پایان سال ٩٨ و همه شهرک های صنعتی این استان تا پایان نیمه اول سال ٩٨ گازرسانی می شود.
وی از فعال شدن ۴٨ جایگاه عرضه سوخت در پایتخت تا پایان امسال خبر داد و گفت: برای رفع مشکل کمبود جایگاه در پایتخت ماشین های سوخت رسانی سیار فعال تر شده و جایگاه های تک پمپ ایجاد می شود.
تهرام/۱۱۰۹/۶۱۳۹//۱۳۴۸

انتهای پیام /*


اجتماعی


محمدحسین مقیمی


استاندار


تهران

نظرات بسته شده است.