از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 66252

115 بازدید

داریوش دیودیده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: یک هزار و ۷۱۳ فقره تخلف از واحدهای صنفی کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های مختلف در این مدت شناسایی شد.وی افزود: یک هزار و ۴۱۸ فقره پرونده تخلفات صنفی در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و برای صدور حکم به اداره کل تعزیرات […]

داریوش دیودیده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: یک هزار و ۷۱۳ فقره تخلف از واحدهای صنفی کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های مختلف در این مدت شناسایی شد.
وی افزود: یک هزار و ۴۱۸ فقره پرونده تخلفات صنفی در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و برای صدور حکم به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این تعداد پرونده مربوط به گرانفروشی، کم فروشی، تقلب و درج نکردن قیمت و نرخ نامه و خودداری از عرضه کالا و خدمات (احتکار) بوده است.
وی اظهار داشت: ارزش تخلفات صنفی از ابتدای سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۱۳ میلیارد و ۷۶۱ میلیون ریال بوده است.
ارزش تخلفات صنفی سال ۱۳۹۶ در کهگیلویه و بویراحمد حدود ۲۴ میلیارد ریال بود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزود: هیچ واحد صنفی، تولیدی، توزیعی و خدماتی به شکل دلخواه حق افزایش قیمت کالا و خدمات را ندارد.
وی از تمامی مصرف کنندگان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی مراتب را به شماره ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش دهند.
دیودیده گفت: در صورت مشاهده تخلف، با واحدهای مورد نظر برخورد قاطع و قانونی می‌شود.
کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۲۷ هزار واحد صنفی تولیدی، خدماتی و توزیعی دارد.
۹۸۶۸/۱۶۶۲

انتهای پیام /*


اقتصاد


اصناف


صنعت و معدن


کهگیلویه و بویراحمد

نظرات بسته شده است.