از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 66211

87 بازدید

به گزارش روز یکشنبه خطرنگار، در پیام «دانیل اروتگا» آمده است: خبر تأسف بار حمله تروریستی در مراسم رژه نظامی در شهر جنوبی اهواز که منجر به کشته شدن ۲۵ نفر و زخمی شدن بیش از ۵۴ نفر از مردم ایران گردید را دریافت نمودیم. ما قویاً این عمل جنایتکارانه را که در مراسم رژه […]

به گزارش روز یکشنبه خطرنگار، در پیام «دانیل اروتگا» آمده است: خبر تأسف بار حمله تروریستی در مراسم رژه نظامی در شهر جنوبی اهواز که منجر به کشته شدن ۲۵ نفر و زخمی شدن بیش از ۵۴ نفر از مردم ایران گردید را دریافت نمودیم. ما قویاً این عمل جنایتکارانه را که در مراسم رژه «هفته دفاع مقدس» علیه برادران ایرانی مان صورت گرفته محکوم می کنیم.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: از کشور نیکاراگوئه همیشه آزاد و سرافراز، از طرف ملت و دولت آشتی و وحدت ملی، همبستگی خود را با ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران اعلام نموده و از صمیم قلب مراتب تسلیت و همدردی خویش را به خانواده ها و بازماندگان قربانیان و مجروحین این حادثه ابراز می نماییم و از درگاه الهی آرامش روح قربانیان و شفای عاجل مجروحین را مسألت می نماییم.
در پیام رییس جمهوری نیکاراگوئه آمده است: صلح یک مسیر است و آنانی که صلح را نقض نموده و یا به مخاطره می اندازند، دشمنان انسانیت هستند و شرارت های مخرب در تاریخ به دست انها رقم می خورد.
اورتگا در پیام خود تصریح کرده است:ما از پایمردی هزاران ساله ملت ایران آگاهیم و اطمینان داریم که تحت رهبری حضرت عالی، این پایمردی و رشادت، چراغ راه و تداوم بخش افتخار و عظمت ملت قهرمان ایران، در راه دفاع از صلح خواهد بود.
به گزارش خطرنگار، در پی حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز در روز یکشنبه ۲۵ نفر از هموطنان به شهادت رسیدند و حدود ۶۰ نفر زخمی شدند.
سیام**۲۰۲۱**۱۵۳۵

انتهای پیام /*


سیاسی


حمله تروریستی اهواز


دانیل اورتگا


پیام تسلیت

نظرات بسته شده است.