از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 66192

58 بازدید

به گزارش خطرنگار، محمد علی نجفی روز یکشنبه در آئین بازگشایی متمرکز مدارس استان البرز در دبیرستان شهید پناهی کرج افزود: بدخواهان ملت ایران که در جنگ ۸ ساله و در توطئه های مختلف ناکام ماندند هر روز با شیوه ای خاص قصد ضربه زدن به نظام و کشور را دارند.وی اضافه کرد: افتخارمان این […]

به گزارش خطرنگار، محمد علی نجفی روز یکشنبه در آئین بازگشایی متمرکز مدارس استان البرز در دبیرستان شهید پناهی کرج افزود: بدخواهان ملت ایران که در جنگ ۸ ساله و در توطئه های مختلف ناکام ماندند هر روز با شیوه ای خاص قصد ضربه زدن به نظام و کشور را دارند.
وی اضافه کرد: افتخارمان این است که شهیدان والامقامی چون فهمیده ها و کلهرها را داریم و جمهوری اسلامی به پشتوانه خون های پاک شهدا، دشمنان را مایوس خواهد کرد.
استاندار البرز با بیان اینکه دشمنان جنگ رسانه ای و هجمه تبلیغاتی سنگینی علیه نظام اسلامی به راه انداخته اند، گفت: در این شرایط حساس هوشیاری و بیداری تمام قشرها به ویژه دانش آموزان ضروری است.
نجفی افزود: مسئولان در جبهه اقتصادی و اشتغال برای توسعه کشور حرکت می کنند، اما دانش آموزان و سایر قشرها می توانند دولت را یاری کنند.
استاندار البرز اظهار داشت: این استان به رغم اینکه در بخش فضای آموزشی با مشکل مواجه است، اما با حمایت های دولت تدبیر و امید و پشتیبانی مسئولان و خیران رشد خوبی در توسعه مدارس دارد.
نجفی با اشاره به اینکه البرز، جزء استان های برتر در زمینه علم و فناوری است، خاطرنشان کرد: امروز در کشور شرایطی وجود دارد که نیاز به اندیشه های برتر با تفکری نو داریم و نظام آموزشی باید فراخور نیازهای آینده حرکت کند.
بیش از ۴۴۲ هزار دانش آموز البرزی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.
۷۴۱۴/ ۶۱۵۵

انتهای پیام /*


سیاسی


تروریستی


اهواز


استاندار البرز

نظرات بسته شده است.