از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 65311

306 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، سید مهدی فرشادان روز سه شنبه در جلسه بررسی مشکلات روستاهای بخش مرکزی کامیاران اظهار داشت: از جمله اقدامات خوب دولت برای توسعه کردستان عدم کاهش بودجه امسال استان نسبت به سال ۹۶ است.وی افزود: مردم مطمئن باشند که نمایندگان آنها در مجلس شورای اسلامی همه تلاش خود را برای توسعه […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، سید مهدی فرشادان روز سه شنبه در جلسه بررسی مشکلات روستاهای بخش مرکزی کامیاران اظهار داشت: از جمله اقدامات خوب دولت برای توسعه کردستان عدم کاهش بودجه امسال استان نسبت به سال ۹۶ است.
وی افزود: مردم مطمئن باشند که نمایندگان آنها در مجلس شورای اسلامی همه تلاش خود را برای توسعه استان از راه های مختلف به کار گرفته اند و برای رسیدن کردستان به شرایط مطلوب اتفاق نظر دارند.
فرشادان به مظلوم واقع شدن استان در بخش جاده و راه های روستایی، تخصیص آب سدها و آب و فاضلاب روستایی اشاره کرد و یادآور شد: با نوشته شدن سند توسعه استان و تلاش نمایندگان حل این مشکلات در اولویت است.
نماینده مردم شهرستان های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس با اشاره به اینکه کارهای مقدماتی برای کلنگ زنی بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی کامیاران انجام شده است، تاکید کرد: در حوزه راه روستایی نیز در این شهرستان کارهای اجرایی در ۱۷ روستا آغاز شده است.
وی با بیان اینکه ایران با توافق برجام حسن نیت خود را به دنیا ثابت کرد، افزود: خروج آمریکا از برجام، برگشت تحریم ها و افزایش نرخ ارز شاید مشکلات معیشتی به وجود آورده باشد اما با افزایش صادرات در چنین شرایطی می توان از این موقعیت بهترین بهره را برای ارز آوری به کشور برد.
فرشادان به تعیین قیمت منطقی برای کالاهای اساسی و ارائه پکیج های حمایتی برای اقشار مختلف از سوی دولت با هدف بهبود شرایط اشاره کرد و گفت: ظرفیت و پتانسیل بالای کشور در حوزه های مختلف و همراهی مردم در این شرایط با دولت راه عبور از این گردنه سخت و حساس است.
وی دهیاران را سربازان خط مقدم خدمت رسانی به مردم دانست و اضافه کرد: دهیاران باید متوجه این امر باشند که در گذشته اعتباری در این راستا وجود نداشت در حالیکه امروز بودجه دارند و مشکل شان میزان آن است.
فرشادان با بیان اینکه معضلات اجتماعی به درون روستاها نیز ورود کرده است، یادآور شد: جلوگیری و حل این معضلات نیازمند تلاش و جدیت دهیاران و همراهی و همکاری اعضای شوراهای اسلامی روستاها است.
در این جلسه تعدادی از دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی کامیاران به بیان مشکلات روستاها پرداخته و خواستار رفع و پیگیری آنها از سوی مسئولان استان بویژه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی شدند.
کامیاران با ۱۰۲ هزار نفر جمعیت در ۶۵ کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
۷۳۴۹/۹۱۰۲

انتهای پیام /*


سیاسی


نماینده مجلس


توسعه کردستان


توجه مسئولان

نظرات بسته شده است.