از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 64835

46 بازدید

به گزارش خطرنگار، حمید رضا حاجی بابایی روز یکشنبه در همایش ارتقا سلامت اجتماعی و اداری در بوشهر افزود: امروز کشور در شرایط عملیات فتح المبین است که روسای سه قوه همگی فرماندهان عملیات هستند و اولین کسانی که در این شرایط باید روی مین بروند، خود فرماندهان هستند.وی اضافه کرد: در این مملکت امروز […]

به گزارش خطرنگار، حمید رضا حاجی بابایی روز یکشنبه در همایش ارتقا سلامت اجتماعی و اداری در بوشهر افزود:
امروز کشور در شرایط عملیات فتح المبین است که روسای سه قوه همگی فرماندهان عملیات هستند و اولین کسانی که در این شرایط باید روی مین بروند، خود فرماندهان هستند.
وی اضافه کرد: در این مملکت امروز مردم بالاترین تبعیت را از مقام معظم رهبری دارند و بالاترین نهی از منکری که آنها طلب می کنند برخورد با کسانی است که بصورت ناجوانمردانه و با کمال پررویی با اختلاس های خود نظام را زیر فشار قرار داده و براحتی از روی خون شهدا عبور می کنند.
رئیس فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در کشور هزاران مدیر صادقانه کار می کنند ولی برخی از عملکردها همه را زیر سوال می برد.
حاجی بابایی اظهارداشت: اعقتاد داریم نیاز امروز کشور تفکر انقلابی است و در این شرایط باید با توسل به قرآن، کربلا، عاشورا، نهج البلاغه مردم را نجات داد و مشکلات آنها را حل کرد.
وی گفت: ایران درمدت چند ماه از توفان ایجاد شده عبور می کند زیرا آمریکا نمی تواند کار را ادامه دهد و دنیا نیز همراهی بلند مدت با آنها نخواهد داشت.
وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی سختی های خود را دارد و شرایط کنونی آزمایشی الهی است که از آن عبور می کنیم.
حاجی بابایی افزود: اگرچه برای حل مشکلات حرکت هایی آغاز شده ولی مردم این گونه حرکت ها را باید بیش از پیش حس کنند.
وی گفت: نوع تفکر مثبت در جامعه ایران، کار را به جایی برده تا با همه این شرایط، مردم لحظه ای از نظام، ارزش ها و رهبری که در طول ۴۰ سال شکل گرفته، عقب نشینی نکنند.
۷۲۱۲/۶۰۴۳

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


حاجی بابایی


بوشهر

نظرات بسته شده است.