از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 64662

116 بازدید

سرپرست فرمانداری قرچک در این مراسم گفت: شأن پذیرش مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ، برطرف کردن مشکلات مردم و تلاش برای رشد و توسعه جامعه است وگرنه مسئولیت جز بار اضافی چیز دیگری به همراه ندارد.بهمن خطیبی افزود: دوران مسئولیت بسیار کوتاه و گذارا است و تنها کسانی که به فکر خدمت رسانی […]

سرپرست فرمانداری قرچک در این مراسم گفت: شأن پذیرش مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ، برطرف کردن مشکلات مردم و تلاش برای رشد و توسعه جامعه است وگرنه مسئولیت جز بار اضافی چیز دیگری به همراه ندارد.
بهمن خطیبی افزود: دوران مسئولیت بسیار کوتاه و گذارا است و تنها کسانی که به فکر خدمت رسانی به مردم هستند می توانند از این فرصت های اندک به درستی استفاده کنند.
وی تصریح کرد: از معاون جدید برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری درخواست دارم در بحث قانون مداری، نظم و پیگیری امور فرمانداری که به عنوان عالی ترین دستگاه یک شهرستان قرار دارد، تمام تلاش خود را بکار گیرد.
سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک تاکید کرد: کسانی که در فرمانداری مشغول به کار هستند باید در تمامی امور برای سایر ادارات شهرستان الگو و نمونه باشند تا روح خدمت رسانی به مردم در جامعه دمیده شود.
اله بخش حبیبی پیش از این مسئولیت معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری پیشوا، سرپرست معاونت برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری پیشوا، بخشدار جلیل آباد شهرستان پیشوا، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری قدس، معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری ملارد، معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری اسلامشهر و معاون برنامه ریزی و اداری فیروزکوه را عهده دار بوده است.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/۷۲۵۴//۱۳۴۸

انتهای پیام /*


اجتماعی


معارفه


معاون فرماندار


قرچک

نظرات بسته شده است.