از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 63789

138 بازدید

در این کلیپ نام افرادی برده شده است که نایب رییس مجلس شورای اسلامی می گوید طبق آیین نامه حق دارند برای دفاع از خود در صحن مجلس حضور یابند.به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، مسعود پزشکیان که ریاست جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس را برعهده داشت در این باره گفت: کلیپی از سوی کریمی قدوسی […]

در این کلیپ نام افرادی برده شده است که نایب رییس مجلس شورای اسلامی می گوید طبق آیین نامه حق دارند برای دفاع از خود در صحن مجلس حضور یابند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، مسعود پزشکیان که ریاست جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس را برعهده داشت در این باره گفت: کلیپی از سوی کریمی قدوسی نماینده مشهد در مجلس پخش شد که طی آن نام افرادی در این کلیپ برده شده است. وزارت اطلاعات اعلام کرده که این کلیپ را قبول ندارد.
وی اظهار داشت: افرادی که نامشان در این کلیپ برده شده حق دارند طبق آیین نامه داخلی مجلس از خود دفاع کنند، در این راستا محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه نیز درخواست حضور در جلسه علنی دیگری را برای رفع ابهامات در مورد این کلیپ کرده است.
وی گفت: ما در هیات رییسه این موضوع را مطرح می کنیم و جلسه دیگری که قرار است آقای ظریف در مجلس حضور یابد را مشخص می کنیم.
به گزارش خطرنگار، جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در هنگام طرح سوالات خود از ظریف کلیپی با عنوان الماس ۵۲۱ پخش کرد که به گفته خودش توسط سازمان اطلاعات سپاه تهیه شده است.
وی گفت: این مستند درمورد دو تابعیتی های تیم مذاکره کننده هسته ای است که به زودی آن را در اختیار رسانه ها قرار می دهم.

این خبر در حال تکمیل است
سیام**۹۱۲۱**۱۰۵۸

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


ظریف

نظرات بسته شده است.