از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 63496

64 بازدید

به گزارش خطرنگار، ابوالقاسم پالیز گیر در سخنانش پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه ساوجبلاغ افزود:این پروژه های درزمینه آبرسانی ، برق رسانی ، گاز، صنعت ، مخابرات ، فضای آموزشی ، بهداشتی درمانی ، راه سازی ، کشاورزی ، دامداری و … اجرا شد.وی بیان داشت : برای اجرای این پروژه ها […]

به گزارش خطرنگار، ابوالقاسم پالیز گیر در سخنانش پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه ساوجبلاغ افزود:
این پروژه های درزمینه آبرسانی ، برق رسانی ، گاز، صنعت ، مخابرات ، فضای آموزشی ، بهداشتی درمانی ، راه سازی ، کشاورزی ، دامداری و … اجرا شد.
وی بیان داشت : برای اجرای این پروژه ها بالغ بر ۳۶۷ میلیارد تومان هزینه و سرمایه گذاری شده است.
فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به خدمات دولت در سال های اخیر گفت: حدود ۱۳ هزار نفر در مناطق مختلف ساوجبلاغ از نعمت آب آشامیدنی سالم وبهداشتی برخوردار شده اند.
وی گفت: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید طرح های خوبی در زمینه ساخت فضاهای ورزشی ، زمین های فوتبال و سالن چند منظوره در روستاها اجرا شده است.
پالیزگیر اظهار داشت: ساوجبلاغ ظرفیت بسیار خوبی در بخش کشاورزی دارد و در این میان محصولات کشاورزی بسیار متنوعی در این شهرستان تولید و به استان های مختلف و خارج از کشور صادر می شود.
وی بیان داشت: با همت دولت تدبیر و امید اعتبار مناسبی برای اجرای طرح آبیاری تحت فشار و گلخانه ای در ساوجبلاغ سرمایه گذاری شده است.
پالیزگیر گفت: در بخش بیمه سلامت همگانی بیش از ۲ ۱ هزار و۵۳۰ نفر از خدمات این بیمه بهره مند شدند .
وی اظهار داشت: خلع ید و رفع تصرف بیش از ۱۵ هزارو ۸۸۰ متر مربع اراضی دولتی و اخد سند اراضی به میزان ۱۲۵ هکتار ازاقدامات خوب سال ۹۷ در این شهرستان به شمار می اید .
فرماندارساوجبلاع اظهار داشت: آغاز به کار اولین شهرک تفریحی توریستی سلامت در شهرستان و احداث ۳ مجموعه گردشگری و تفریحی به عنوان زیر ساخت توسعه گردشگری در شهرستان بخشی از اقدامات جدید دولت در این شهرستان است.
پالیزگیر افزود: آموزش و تربیت بیش از ۴۰ هزار نفر به عنوان سفیر سلامت ،افزایش تخت ای سی یو از ۸ تخت به ۱۰ تخت ، راه اندازی بخش فیزیو تراپی بیمارستان امام صادق (ع)،افتتاح پایگاه های اورژانس هیو و ۴ خانه بهداشت و مرکز جامع سلامت با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی و افزایش امکانات بخش دیالیز با ۱۱ تخت که درزمان حاضر سه شیفت به بیماران خدمات می دهد از خدمات بخش درمان در دولت تدبیر و امید است .
وی گفت: اجرای طرح های کاهش مصرف از جمله کشت گیاهان دارویی ، گل محمدی ، اجرای
مالچ و کشت تونلی و الگوی کشت به میزان ۲۵۷ هکتار و ایجاد اشتعال ۱۲۰۰ نفر در بخش کشاورزی به شمار می رود .
وی با اشاره به طرح های مبارزه با احتکار در این شهرستان بیان داشت: در روزهای اخیر حدود ۵ میلیارد تومان کالای احتکار شده از انبار های ساوجبلاغ کشف و ضبط شده است
وی با اشاره به برگزاری اجلاسیه ۴۱۴ شهید شهرستان ساوجبلاغ در ۲۲ شهریور ماه جاری گفت:
این اجلاسیه با حضور مردم ولایتمدار و شهید پرور در مصلای شهر هشتگرد برگزار می شود.
 ۷۴۱۱/ ۶۱۵۵

انتهای پیام /*


اقتصاد


ساوجبلاغ


هفته دولت ۹۷


فرماندار

نظرات بسته شده است.