از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 63476

72 بازدید

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام و المسلمین احمد عظیمی زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته کرج افزود: هرچند نمایندگان از برخی پاسخ های رئیس جمهوری قانع نشدند اما رخداد کم نظیر و ارزشمندی بود.وی اظهار داشت: حداقل خروجی این حضور رئیس جمهوری در مجلس، تقویت تیم اقتصادی دولت است.امام جمعه موقت کرج گفت: […]

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام و المسلمین احمد عظیمی زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته کرج افزود: هرچند نمایندگان از برخی پاسخ های رئیس جمهوری قانع نشدند اما رخداد کم نظیر و ارزشمندی بود.
وی اظهار داشت: حداقل خروجی این حضور رئیس جمهوری در مجلس، تقویت تیم اقتصادی دولت است.
امام جمعه موقت کرج گفت: امروز نمایندگان مردم با گرایش های مختلف در مجلس شورای اسلامی حضور دارند و باید همه دست به دست هم بدهند تا مشکلات کشور برطرف شود.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در هفته دولت مبنی بر اینکه باب مذاکره با آمریکا تحت هر عنوانی بسته است، افزود: گاهش شنیده می شود که آمریکایی ها به دنبال مذاکره هستند ولی رئیس جمهور آمریکا بداند ملت ما تسلیم ناپذیر هستیم.
وی با بیان اینکه شعار ما این است که دولت و حاکمیت نظام اسلامی ادامه دهنده راه غدیر است، بیان کرد: دولت باید برای حل مشکلات اقتصادی قوی، پرحجم و با کیفیت بالا عمل کند و با دقت و نظارت کامل، مسائل راپیش ببرد.
عظیمی زاده با اشاره به ورود قوه قضائیه به پرونده های مفاسد اقتصادی اضافه کرد: سرعت، دقت و قاطعیت در رسیدگی به پرونده ها از اهم امور قوه قضائیه در این پرونده ها محسوب می شود.
وی با اشاره به اختلافات موجود در شورای اسلامی شهر کرج گفت: از استاندار البرز انتظار می رود در این زمینه ورود کند چرا که بی توجهی به آرا مردم و انحلال شورا صحیح نیست.
امام جمعه موقت کرج افزود: اختلاف سلیقه اشتباه نیست ولی شورا به عنوان محل خدمت نباید با اختلافات این چنینی منافع مردم و سامان شهر را دچار اختلال شود.

۷۴۱۱/ ۶۱۵۵

انتهای پیام /*


سیاسی


رئیس جمهوری


مجلس


سئوال

نظرات بسته شده است.