از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 63364

68 بازدید

علی نیک نفس روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: طرح های افتتاح شده هفته دولت در فاریاب با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۷۰۱ میلیون تومان و طرح های کلنگ زنی شده با اعتبار ۶ میلیارد و ۴۲۷ میلیون تومان انجام شد.وی تصریح […]

علی نیک نفس روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: طرح های افتتاح شده هفته دولت در فاریاب با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۷۰۱ میلیون تومان و طرح های کلنگ زنی شده با اعتبار ۶ میلیارد و ۴۲۷ میلیون تومان انجام شد.
وی تصریح کرد: بیش از ۸۰ درصد طرح های افتتاح شده طی هفته دولت شهرستان فاریاب در بخش عمرانی و مابقی در زمینه اقتصادی بودند.
فرماندار فاریاب ادامه داد: آسفالت مسیرهای ارتباطی، احداث ساختمان اداری، طرح های عمرانی شهرداری، کلنگ زنی پنج مدرسه، جنگلکاری و عملیات بیومکانیک از طرح های افتتاح شده طی هفته دولت در شهرستان فاریاب است.
نیک نفس گفت: باید در شرایط حساس امروز جامعه خدمات نظام و دولت را برجسته کرد تا نقشه های دشمن در زمینه ناامید کردن مردم خنثی شود.
وی افزود: خدمات دولت همان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است از این رو باید این خدمات برای مردم تشریح شوند.
فرماندار فاریاب اظهار داشت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به مناطق محروم دارد و این آثار را به خوبی می توان در شهرستان فاریاب مشاهده کرد.
مرکز شهرستان فاریاب در ۳۳۰ کیلومتری جنوب مرکز استان است.
۳۰۲۹/۷۴۵۰/۷۴۲۹

انتهای پیام /*


سیاسی


هفته دولت


شفافیت ۹۷


فاریاب

نظرات بسته شده است.