از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 62866

55 بازدید

به گزارش خطرنگار، سیدعلی پاک نژاد سه شنبه شب در آیین گرامیداشت روز کارمند و جشنواره شهید رجایی بمناسبت هفته دولت افزود: همدلی ، اتحاد و وفاق ملی در همه زمینه ها در این شهرستان حاکم و پیشگام در استان بوشهر است.وی بااشاره به حضور رئیس جمهوری برای پاسخگویی به سوولات نمایندگان مجلس در روز […]

به گزارش خطرنگار، سیدعلی پاک نژاد سه شنبه شب در آیین گرامیداشت روز کارمند و جشنواره شهید رجایی بمناسبت هفته دولت افزود: همدلی ، اتحاد و وفاق ملی در همه زمینه ها در این شهرستان حاکم و پیشگام در استان بوشهر است.
وی بااشاره به حضور رئیس جمهوری برای پاسخگویی به سوولات نمایندگان مجلس در روز سه شنبه اظهارداشت:
حضور رئیس جمهوری در مجلس شورای اسلامی نشانه و مظهر دموکراسی و آزادی در ایران اسلامی است.
پاک نژاد یادآورشد:دکتر روحانی در مجلس شورای اسلامی پاسخ های زیبایی به نمایندگان داد و این حرکت را به فال نیک می گیریم.
وی با گرامیداشت دو مناسبت مهم دهه ولایت و امامت و هفته دولت گفت: در این هفته برنامه های مطلوب و باشکوهی در گرامیداشت این دو مناسبت مهم اجرا شده است.
پاک نژاد افزود: در هفته دولت امسال چندین طرح با اعتبار ۷۰۰ میلیاردریال در فصل های آموزش وپرورش، بهداشت، کشاورزی، عمران شهری و روستایی ، برق، حمل و نقل جاده ای ، صنعت و معدن،آب و اشتغالزایی افتتاح و اجرایی و تقدیم مردم نجیب این شهرستان شد.
فرماندارگناوه اظهارداشت: برخی از این طرح ها باحضور استاندار بوشهر به بهره برداری و عملیات اجرایی آنان آغاز خواهد شد.
وی گفت: کارگروه اشتغال این شهرستان توانست با جذب ۲۵۰ میلیاردریال از مجموع سهمیه ۷۰۰ میلیاردی استان بوشهر و توزیع آن به متقاضیان یکی از شهرستان برتر و پیشرو شناخته شود.
وی افزود: کمیته فنی و کارگروه اشتغال این شهرستان هر هفته نشست برگزار و از طرح ها بطور مستمر سرکشی و بازدید انجام می دهد.
پاک نژاد ادامه داد: فعال شدن خانه سمن ها از دیگر قابلیت های این شهرستان است که در این مکان برنامه های مهم فرهنگی و هنری و اجتماعی برگزار می شود.
۶۱۶۴/۶۰۴۵

انتهای پیام /*


سیاسی


هفته دولت


رئیس جمهوری


فرماندار

نظرات بسته شده است.