از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 62745

66 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، بهمن مرادنیا عصر سه شنبه در دیدار با فعالان سیاسی و مدنی شهرستان قروه اظهار داشت: برای قبول مسئولیت استانداری زد و بندی نکردم و اگر نتوانم به وظایف خود عمل کنم یا تاثیرگذار نباشم، در این سمت نمی مانم.وی با بیان اینکه انتصابات مدیران اجرایی در استان از میان جوانان […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، بهمن مرادنیا عصر سه شنبه در دیدار با فعالان سیاسی و مدنی شهرستان قروه اظهار داشت: برای قبول مسئولیت استانداری زد و بندی نکردم و اگر نتوانم به وظایف خود عمل کنم یا تاثیرگذار نباشم، در این سمت نمی مانم.
وی با بیان اینکه انتصابات مدیران اجرایی در استان از میان جوانان بوده است، اضافه کرد: اعتقاد دارم این قشر توانایی زیادی برای ایجاد تحول دارد.
مرادنیا با بیان اینکه به عنوان نیروی بومی دوست دارم برای استان افتخار آفرینی کنم، افزود: معتقدم هر کسی باید در حوزه وظایف خود عمل کند و در مدت خدمت خود در استان بر سر انتصابات با کسی معامله نکرده‌ام.
استاندار کردستان با بیان اینکه از زمان مسئولیت حود چهار نفر از بانوان در استان مسئولیت گرفته اند، گفت: بانوان نیمی از جامعه را تشکیل می دهند لذا بها ندادن به آنها عین تبعیض است.
مرادنیا با اشاره به اینکه در کنار گفتن ضعف ها باید امیدها هم گفته شود، یادآور شد: سرمایه گذار بدون امید و فضای مناسب به استان نمی آید البته برخی مشکلات سرمایه گذاری از گذشنه به ارث رسیده و با اعتبارات موجود قابل جبران نیست.
استاندار کردستان تاکید کرد: غیر از کمک هایی که در سفر مسئولان کشوری به استان شده ۱۴ هزار ریال اعتبارات عمرانی و ۱۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی نیز در کردستان پرداخت شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: باید فاصله ها را از بین ببریم و یکی باشیم چرا که در معرض تهدیدات خارجی هستیم و اینک بیش از هر زمان دیگری به وحدت و همدالی نیاز داریم.
استاندار کردستان امید بخشی به جامعه را در شرایط فعلی کشور از رسالت های فعالان سیاسی و مدنی دانست و افزود: همه ما هموطن و دارای یک سرنوشت مشترک هستیم و اگر ضرری بوجود بیاید همگان در آن سهیم خواهیم بود.
وی با بیان اینکە از هر طریقی در تلاش برای جذب اعتبارات بیشتر برای استان هستم، یادآور شد: در بخش حمل و نقل، صنعت، آب و کشاورزی اقدامات بسیار اساسی در حال انجام است که نتایج آن در آینده برای مردم مشخص خواهد شد.
مرادنیا شرایط فعلی کشور را به واسطه دشمنی‌های خارجی حساس توصیف کرد و افزود: سیاسیون و روشنفکران جامعه باید به مردم امید دهند چرا که سرمایه‌گذار به جایی خواهد رفت که امید وجود داشته باشد.
وی با بیان اینکه کاستی‌های استان در زمان اندک حل نخواهد شد و نیازمند زمان است، اظهار داشت: از همان روز اول با خود عهد کردم همه توان خود را صرف توسعه کردستان کنم.
استاندار کردستان یادآور شد: مسایلی از قبیل رانت و فساد موجب آزار مردم شده که باید با شدت با این مساله برخورد کرد و معتقدم مدیران باید بیشتر از مردم ریاضت بکشند.
یکی از فعالان سیاسی قروه هم در این نشست گفت: تردیدی در حمایت خود از دکتر روحانی نداریم اما امروز باید دولت را برای عملکرد بهتر نقد کنیم.
محمد آیینی اظهار داشت: شاهد شفافیت در دولت تدبیر و امید بوده ایم اما انتظار شفافیت بیشتری از مدیران اجرایی در خصوص عملکرد شان می رود.
وی با اشاره به مشکلات آب، بیکاری و محیط زیست در قروه افزود: شرکت آب منطقه ای با پنج نیرو در حال مدیریت بحران دشت قروه است و اعتباری برای گشت زنی در این شهرستان اختصاص نیافته است.
آیینی اضافه کرد: ۲۹ حلقه چاه حکم قضایی انسداد دارد اما هنوز مسدود نشده این در حالی است که با ۳۰ حلقه چاه می توان مشکل آب منطقه را به صورت کامل حل کرد.
به گزارش خطرنگار، استاندار کردستان در ادامه سفرهای استانی خود به مناسبت هفته دولت امروز به شهرستان قروه رفته و علاوه بر این دیدار بهره برداری از ۲ پروژه صنعتی و ورزشی، دیدار با خانواده معظم ۲ شهید والامقام، دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قروه از دیگر برنامه های مرادنیا در این سفر بود.
۶۱۰۸/۹۱۰۲

انتهای پیام /*


سیاسی


هفته دولت


فعالان سیاسی


استاندار کردستان

نظرات بسته شده است.