از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 62702

68 بازدید

اقبال عباسی روز سه شنبه در گفت وگو با خطرنگار، درباره بحث سوال از رئیس جمهوری اظهار داشت: سوال از رئیس جمهور حق مجلس است و رئیس جمهوری نشان داد که در چارچوب قانون اساسی برای مجلس و منتخبان ملت احترام قائل است. وی افزود: روحانی با وجود توصیه برخی حامیان و به قیمت نگرانی […]

اقبال عباسی روز سه شنبه در گفت وگو با خطرنگار، درباره بحث سوال از رئیس جمهوری اظهار داشت: سوال از رئیس جمهور حق مجلس است و رئیس جمهوری نشان داد که در چارچوب قانون اساسی برای مجلس و منتخبان ملت احترام قائل است.
وی افزود: روحانی با وجود توصیه برخی حامیان و به قیمت نگرانی بدنه حامیان دولت، در چارچوب مصالح کلان کشور سخن گفت و نشان داد که به عنوان رئیس جمهوری مصلحت مردم و کشور بر مصلحت خودش مقدم تر است.
عباسی با اشاره به رفتارهای خصمانه دشمنان ایران اسلامی، تصریح کرد: در مواجهه با طراحی های دشمنان باید گروه های مختلف سیاسی اعم از چپ و راست و اصول گرا، اصلاح طلب و اعتدالی در کنار هم باشند.
استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: امروز وحدت حداکثری ایرانیان، باطل السحر نقشه شومی است که دشمنان این ملت برای نظام و کشور ما کشیده اند.
عباسی روح حاکم بر سخنان رئیس جمهوری در مجلس را با لحاظ موقعیت خطیر کنونی ارزیابی کرد و افزود: رئیس جمهوری می توانست به گونه ای دیگر نیز سخن بگوید و مخالفان را در وضعیتی دیگر قرار دهد، اما شجاعانه سکوت کرد و اجازه نداد که شکاف و درزی در صف وحدت ملت رخ دهد، شکافی که امید مخالفان و دشمنان جمهوری اسلامی ایران است.
وی، تلاش صادقانه دولتمردان در سطوح مختلف برای کاهش مشکلات مردم را یادآور شد و افزود: مطابق سیاست های کلان دولت تدبیر و امید، همه مدیران در تمام سطوح موظفند صادقانه در خدمت رسانی به مردم گام بردارند.
عباسی وظیفه مدیران دولتی را در این شرایط بیش از پیش مهم دانست و خاطر نشان کرد: موظف هستیم که اجازه ندهیم بین مردم و نظام شکافی بیفتد و خدمت به مردم را با انرژی و توان مضاعفی انجام دهیم.
به گزارش خطرنگار، رئیس جمهوری صبح روز سه شنبه برای پاسخ به سوال تعدادی از نمایندگان به مجلس شورای اسلامی رفت.
۷۳۶۳/۲۰۹۷

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


رئیس جمهوری


طرح سوال از رئیس جمهوری

نظرات بسته شده است.