از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 62656

78 بازدید

«سید محمود حسینی» در گفتگو با خبرنگار سیاسی خطرنگار، اظهارداشت: همانطور که می دانیم نمایندگان مجلس می توانند از اختیارات خود برای سوال، استیضاح و رای اعتماد به عنوان یک ابزار نظارتی استفاده کنند. اما من فحوا و جهت گیری های امروز سوال کنندگان را چندان سازنده نمی دانم وآنچه امروز در بهارستان اتفاق افتاد […]

«سید محمود حسینی» در گفتگو با خبرنگار سیاسی خطرنگار، اظهارداشت: همانطور که می دانیم نمایندگان مجلس می توانند از اختیارات خود برای سوال، استیضاح و رای اعتماد به عنوان یک ابزار نظارتی استفاده کنند. اما من فحوا و جهت گیری های امروز سوال کنندگان را چندان سازنده نمی دانم وآنچه امروز در بهارستان اتفاق افتاد بی ارتباط با استیضاح و رای نیاوردن وزیر کار و اقتصاد نبود.
این فعال سیاسی افزود: برخی ضعف های دولت به ویژه در بخش ارز قابل انکار نیست اما در موضوعاتی مانند قاچاق کالا دستگاه ها و نهادهای دیگری هم درگیر هستند. ضمن اینکه معتقدم دولت باید خود را برای اعمال حاکمیت و مدیریت تقویت کند. ولی این سوال در نهایت مطرح می شود که این نمایندگان سوال کننده به دنبال چه هستند و می خواهند کار را به کجا برسانند؟
حسین اضافه کرد: واقعیت آن است که این گونه اقدامات و راه حل ها نمی تواند ما را به سرمنزل مقصود برساند و تنها می تواند به بی ثبات کردن کشور و مایوس کردن جامعه بینجامد. نمایندگان محترم باید رویکرد دیگری برای اصلاح امور و اصلاح عملکرد دولت انتخاب کنند و نقش همه را در نا به سامانی ها مورد توجه قرار دهند و تنها دولت را نبینند. به نظرم این ایراد را می توان به سوال کنندگان امروز رئیس جمهور وارد دانست.
عضو بنیاد باران درباره پاسخ های رئیس جمهوری به پرسش های نمایندگان هم گفت: درست است که رئیس جمهوری باید همه مسائل را مطرح می کردند اما همانگونه که در ابتدای سخنان خود اعلام کرد، گویا ماذون نبوده اند که همه مطالب را بگویند و تدبیر برای آرامش بخشی به کشور بود. درست است که به دلیل شرایط موجود همه می توانند از دولت انتقاد کنند اما این انتقاد باید همدلانه باشد. باید همراه با کمک و پیشنهاد و راهکار باشد، شرایط بین المللی و داخلی ایران چنین انتقادهایی را می طلبد.

‌سیام**۹۴۰۲**۱۵۵۳

انتهای پیام /*


سیاسی


سید محمود حسینی


سوال از رئیس جمهوری


مجلس

نظرات بسته شده است.