از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 62598

63 بازدید

«علی میرزایی» روز سه شنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود:برای ساخت و تکمیل این طرح ها ۷۴۰ میلیارد دلار از محل اعتبارات دولتی و بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است. وی توضیح داد: آبرسانی به ۱۷ روستای تفرش از چشمه هفتیان، گازرسانی به ۶ روستا، دبستان حاج اسماعیل بهرامی، درمانگاه تامین اجتماعی، لوله […]

«علی میرزایی» روز سه شنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود:برای ساخت و تکمیل این طرح ها ۷۴۰ میلیارد دلار از محل اعتبارات دولتی و بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.
وی توضیح داد: آبرسانی به ۱۷ روستای تفرش از چشمه هفتیان، گازرسانی به ۶ روستا، دبستان حاج اسماعیل بهرامی، درمانگاه تامین اجتماعی، لوله گذاری آبرسانی در روستای فرک بخشی از طرح های عمرانی تدارک شده برای هفته دولت است.
فرماندار شهرستان تفرش اظهار داشت: همچنین سه کارگاه تولیدی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در این ایام در تفرش به بهره برداری می رسد که یکصد فرصت اشغلی ایجاد می کند.
میرزایی گفت: تشریح دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و معرفی عملکرد پنج ساله دولت تدبیر و امید رویکرد برنامه های فرمانداری شهرستان تفرش در سال جاری است.
شهرستان تفرش از توابع استان مرکزی با ۲۴ هزار نفر جمعیت در ۸۵ کیلومتری شمال شرق اراک واقع شده است و به دیار نخبگان ایران شهرت دارد.
۳۰۱۷/۶۰۱۳/

انتهای پیام /*


اقتصاد


هفته دولت


بهره برداری طرح


استان مرکزی

نظرات بسته شده است.