از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 62498

74 بازدید

به گزارش خطرنگار، سید«علی آقازاده» عصر دوشنبه در نشست منتخبان استان مرکزی به مناسبت هفته دولت، افزود: انتصاب بر اساس گرایش حزبی و بدون درنظر گرفتن شایستگی افراد آفت بدنه مدیریتی کشور است. وی ادامه داد: جابه جایی غیرکارشناسی نیروها و مدیران دستگاه های اجرایی و مدیریت کلان کشور، سم مهلکی بر پیکره کشور است. […]

به گزارش خطرنگار، سید«علی آقازاده» عصر دوشنبه در نشست منتخبان استان مرکزی به مناسبت هفته دولت، افزود: انتصاب بر اساس گرایش حزبی و بدون درنظر گرفتن شایستگی افراد آفت بدنه مدیریتی کشور است.
وی ادامه داد: جابه جایی غیرکارشناسی نیروها و مدیران دستگاه های اجرایی و مدیریت کلان کشور، سم مهلکی بر پیکره کشور است.
استاندار مرکزی اظهار داشت: امروز در شرایطی قرار گرفته ایم که باید نسل اول مدیران کشور خود را بازنشسته کرده و فرصت خدمتگذاری و مدیریت کشور را به جوانان محول کنند در غیر این صورت فرصت بهره گیری از اقشار جوان و تحصیل کرده از دست می رود.
وی افزود: بی شک مدیریت جوان و متخصص و پایبند به چارچوب علمی و فناوری روز دنیا و برخورداری از قدرت نیازسنجی می تواند بر تجربه پیروز شده و کشور را با مدیریت علمی به سمت و سوی توسعه پایدار هدایت کند.
آقازاده اضافه کرد: امروز پس از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی سوء مدیریت و ندانم کاری از هیچ مدیری پذیرفته نیست.
وی افزود: در بسیاری از مواقع سوء مدیریت از سوی یک مدیر عملکرد مجموعه دولت را زیر سوال برده و افرادی که به دنبال فرصت برای تخریب دولت هستند با انعکاس این مهم، عملکرد نظام اسلامی را مورد هجمه قرار می دهند.
استاندار مرکزی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی های اخیر خود، توصیه به حفظ حرمت مجلس شورای اسلامی و دولت از سوی یکدیگر نمودند و این توصیه معظم له باید الگوی رفتاری نمایندگان مردم در خانه ملت و همچنین مجموعه دولت باشد.
وی بیان کرد: در جریان استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برخی از نمایندگان مجلس از این تریبون ملی مطالبی را بیان کردند که زیبنده نظام اسلامی نبود و بنابراین در شرایط کنونی حفظ وحدت و انسجام ملی مسئولیت آحاد جامعه به خصوص مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است.
استاندار مرکزی بیان کرد: مواضع رهبر معظم انقلاب در ۳۰ سال گذشته با وجود شفافیت، در راستای تقویت اتحاد، وحدت و یکپارچگی ملی بوده که مسئولان باید از این رویه معظم له الگوبرداری کنند.
وی ادامه داد: تحریم های آمریکا زمانی می تواند بر یک دولت و نظامی تاثیرگذار باشد که آن نظام وابسته به حمایت های آمریکا باشد و در شرایطی که نظام اسلامی کوچکترین وابستگی به نظام استکبار ندارد تحریم ها نمی تواند تاثیر چندانی بر ما داشته باشد و بدون شک با وحدت رویه و همدلی مردم و مسئولان، مشکلات کشور مرتفع می شود.
آقازاده بیان کرد: همانطور که نیروهای مسلح در جنگ نظامی با اقتدار از مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی صیانت کرده و امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند، در جنگ اقتصادی نیز باید با حمایت از کارآفرینان و سرمایه گذاران صنعتی به عنوان سربازان اصلی این جبهه، ضمن بی اثر کردن تحریم های دشمنان در مسیر توسعه و بالندگی کشور گام برداشت.
نمایندگان ۱۳ تشکل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و سیاسی در این نشست حضور داشتند و ۱۴ نفر از نمایندگان این تشکل ها نیز به بیان دیدگاه های خود خود پرداختند.
استان مرکزی ۱۲ شهرستان، ۳۳ شهر، ۷۹۲ روستای دارای دهیاری و یک میلیون ۴۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.
۳۰۱۷/۳۰۷۵

انتهای پیام /*


سیاسی


دولت


احزاب منتخب


استان مرکزی

نظرات بسته شده است.