از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 62475

20 بازدید

این سفرها علاوه بر رسیدگی به امور مردم مناطق مختلف کشور، نشان از همدلی و همراهی مسئولان با مردم برای حل مشکلات و توسعه و پیشرفت مناطق نیز هست. گروه اخبار استانهای جمهوری اسلامی (ایرنا) سفر مقام های بلند پایه به مناطق مختلف کشور در روز دوشنبه پنجم شهریور را که در حقیقت بازتاب تدابیر […]

این سفرها علاوه بر رسیدگی به امور مردم مناطق مختلف کشور، نشان از همدلی و همراهی مسئولان با مردم برای حل مشکلات و توسعه و پیشرفت مناطق نیز هست.
گروه اخبار استانهای جمهوری اسلامی (ایرنا) سفر مقام های بلند پایه به مناطق مختلف کشور در روز دوشنبه پنجم شهریور را که در حقیقت بازتاب تدابیر آنان برای گره گشایی از مشکلات مردم است در قالب یک بسته خبری در اختیار خوانندگان قرار می دهد.

** کرمانشاه
«عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور و معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ضمن بازدید از مناطق زلزله زده کرمانشاه در روستای «دره ژاله» شهرستان ثلاث باباجانی، همزمان دو هزار واحد زلزله زده روستایی را افتتاح کردند.
پیش از این نیز معاون اول رییس جمهوری پنج هزار واحد روستایی زلزله زده در این استان را افتتاح کرده بود.
معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اعلام کرد: عملیات بازسازی تمام واحدهای روستایی تخریب شده در زلزله ۷٫۳ ریشتری ۲۱ آبان سال ۹۶ کرمانشاه تا پایان امسال به پایان خواهد رسید.
« محمد باقر نوبخت » معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز عصر دوشنبه با حضور در کرمانشاه از آماده کردن پنج بسته جبرانی از سوی دولت برای اقشار مختلف کشور خبر داد و گفت: جزئیات پرداخت این بسته ها به زودی اطلاع رسانی می شود.
«سردار حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی نیز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی استان کرمانشاه گفت: برخلاف تبلیغات رسانه ها و فضای مجازی موقعیت بسیار خوبی در دنیا داریم.

**کردستان
«محمدباقر نوبخت» معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی صبح دوشنبه همزمان با چهارمین روز از هفته دولت در سفر به کردستان از طرح های زیرساختی در حوزه حمل و نقل ، آب و توسعه عدالت اجتماعی این استان بازدید کرد.
در این سفر در خصوص تکمیل برخی طرح های نیمه تمام استان از جمله چهار خطه کردن جاده سنندج – همدان محدوده گردنه صلوات آباد، تامین آب شرب سه شهر منابع آبی استان، ادامه عملیات تکمیل راه آهن همدان به سنندج و تکمیل قطعات کریدور شمال به جنوب کشور تصمیم گیری شد.
نوبخت با بیان اینکه اتصال استان های غربی به شبکه راه آهن از مهمترین برنامه های دولت دوازدهم است، گفت: برای تحقق این هدف همه اعتبار مورد نیاز پروژه راه آهن همدان – سنندج تامین می شود.
«عبدالحمید احمدی» معاون وزارت ورزش و جوانان نیز که امروز در سنندج حضور داشت از بی توجهی تعداد زیادی از مردم به فعالیت ورزشی گلایه کرد.

** همدان
همزمان با چهارمین روز از هفته دولت «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس جمهوری و «علی اصغر مونسان» رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به منظور شرکت در آیین افتتاحیه اجلاس بین المللی همدان ۲۰۱۸ (پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی در سالجاری میلادی) در این استان حضور داشتند.
اسحاق جهانگیری همدان را پرچمدار دانش و عرفان بیان کرد و گفت: با وجود نظام های حکومتی که از دوران مادها داشته تا به امروز این شهر همچنان زاینده و زیبا است.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور نیز از در دست احداث بودن یکهزار و ۹۰۰ طرح در بخش گردشگری خبر داد.
همچنین تمبر یادمان همدان ۲۰۱۸ با حضور «باندیت لیمچون» ( Bandit Limschoon ) دبیرکل مجمع گفت و گوی همکاری آسیا ( ACD ) و اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری رونمایی شد.

** قزوین
استان قزوین نیز امروز میزبان «علی اکبر صالحی» رئیس سازمان انرژی اتمی و «رضا اردکانیان» وزیر نیرو بود.
اردکانیان در آیین بهره برداری از بزرگترین نیروگاه بادی کشور در منطقه سیاه پوش طارم سفلی قزوین ابراز امیدواری کرد که در برنامه دولت دوازدهم بتوان هرچه زودتر از ظرفیت نیروگاه های چهار و پنج هزار مگاواتی تجدیدپذیر در کشور استفاده شود.

**گیلان
وزیر نیرو امروز علاوه بر حضور در استان قزوین میهمان مردم گیلان نیز بود و نیروگاه برق آبی ۶٫۳ مگاواتی سد مخزنی شهر بیجار استان گیلان با سرمایه گذاری ۲۰۷ میلیارد ریالی را افتتاح کرد.

**سمنان
«منصور غلامی» وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری در مراسم افتتاح طرح های عمرانی در دانشگاه سمنان تاکید کرد که برای رونق اقتصادی و افزایش اشتغال در کشور، دانشگاه ها به کمک واحدهای تولیدی بیایند.
وی همچنین گفت که انحلال دانشگاه های شهرستانی در اولویت این وزارتخانه نیست.
« سیدمجتبی حسینی » معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در سمنان از اجرای طرح «پهنه های فرهنگی، شهرهای خلاق هنری ایران » با هدف تحقق عدالت هنری و فرهنگی در کشور خبر داد.

**لرستان
حضور «علیرضا آوایی» وزیر دادگستری، در خرم آباد به منظور بهره برداری از چند طرح و شرکت در جلسه شورای اداری از دیگر برنامه های مسئولان در استانها بود.
وزیر دادگستری گفت که باید مراقب باشیم در جریان برخورد با مفاسد اقتصادی آبروی افراد بی جهت برده نشود.

**خراسان رضوی
«شهیندخت مولاوردی» دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور حقوق شهروندی، «علی زرافشان» معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش و «حسین شیرزاد » معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان تعاون روستایی نیز در چهارمین روز از هفته دولت در مشهد حضور یافتند.

**ایلام
استان ایلام نیز میزبان رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست و معاون وزارت راه و شهرسازی بود.
«عیسی کلانتری» اظهار داشت که در هنگام جانمایی و طراحی پروژه های زیربنایی و عمرانی توجه چندانی به پایش سرزمینی بویژه از نظر ملاحظات زیست محیطی صورت نمی گیرد.

** آذربایجان غربی
«سید عباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در آیین افتتاحیه همایش بین المللی شمس و مولانا در خوی، با اشاره به اینکه شمس تبریزی می تواند نقطه اتکایی برای برقراری ارتباط ایران با جهان اسلام باشد، گفت: بارگاه این شخصیت در خوی مهمترین فرصت گردشگری معنوی برای کشور به شمار می رود.

** زنجان
۲ واحد تولیدی نیز با حضور «معصومه ابتکار» معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری در زنجان به بهره برداری رسید.
معصومه ابتکار در جمع مردم روستای ویر شهرستان سلطانیه در استان زنجان تاکید کرد که بیش از هر زمانی دیگری به انسجام ملی و همراهی مردم نیاز داریم تا از این دوره سخت، شرایط ظالمانه و تنگناهای تحمیلی به دولت عبور کنیم.
«علی باقرزاده» معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی، نیز در استان زنجان گفت: دشمن درصدد حمله به آرمان های انقلاب است و در این شرایط توسعه علم برنده ترین ابزار برای سرکوبی آنان است.

**بوشهر و فارس
«مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان امروز با سفر به استان های فارس و بوشهر با افتتاح طرح های مختلف در این ۲ استان، از بهره بردار ی ۲۵۰ طرح در حوزه‌های ورزش قهرمانی، همگانی و جوانان با ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار در کشور خبر داد.

**اصفهان
«ژاله فرامرزیان» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان آئین ارسال تجهیزات۴٠ باب خانه ورزش روستایی استان اصفهان گفت: ایجاد چمن مصنوعی در فضاهای ورزشی با همکاری بنیاد مستضعفان در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد.
وی از احداث ۱۰۴ زمین چمن مصنوعی در مناطق کم برخوردار و روستاهای کشور خبر داد.

**گلستان
بطحایی وزیر آموزش و پرورش به منظور بازدید از روند نام نویسی در مدارس و شرکت در آئین گشایش طرح های هفته دولت به گلستان سفر کرد و گفت:
توجه به تحصیل ایرانیان و فراهم کردن عدالت آموزشی در کشور از برنامه های وزارتخانه است.
بطحایی تاکید کرد که با کمک ارگان ها، نهادها، سازمان ها و تشکل های مردمی، فرزندان ایرانی بازمانده از تحصیل را شناسایی و شرایط را برای ورود آنان به عرصه تعلیم و تربیت فراهم کنیم.
۱۴۸۴/۱۰۴۲/

انتهای پیام /*


سیاسی


دولت ۹۷


سفر مسئولان


استانها

نظرات بسته شده است.