از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 62314

61 بازدید

به گزارش خطرنگار، سید «علی آقازاده » شامگاه یکشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان شازند، افزود: سرمایه گذاری بخش خصوصی پایدار است و می طلبد که این ظرفیت عظیم و موثر بیش از پیش با حوزه امکانات دولتی پیوند بخورد و احیاگر اقتصاد شود.وی اظهار داشت: زیرساخت های کشور را با سرمایه گذاری […]

به گزارش خطرنگار، سید «علی آقازاده » شامگاه یکشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان شازند، افزود: سرمایه گذاری بخش خصوصی پایدار است و می طلبد که این ظرفیت عظیم و موثر بیش از پیش با حوزه امکانات دولتی پیوند بخورد و احیاگر اقتصاد شود.
وی اظهار داشت: زیرساخت های کشور را با سرمایه گذاری بخش خصوصی می توان در برابر ناملایمات اقتصادی محکم کرد.
وی در ادامه گفت: در سومین روز از هفته دولت ۸۰ طرح عمرانی با ۲۴۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و ۲۰۰ فرصت شغلی در شازند به بهره برداری رسید که این هدیه دولتمردان به مردم است.
استاندار مرکزی در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد: تعامل با مردم، روحانیت، امامان جمعه، شورای های اسلامی، نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی در شرایط کنونی رمز موفقیت است و همه باید بر وحدت گرایی تمرکز کنند.
نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: اقتصاد کشور مشکلاتی دارد که باید با تدبیر و مدیریت راهبردی هدفمند درمان شود و در این راه همراهی همه اقشار مردم و مسئولان ضروری است.
«علی ابراهیمی» افزود: سلطه گران فشار اقتصادی و سیاسی بر کشور را افزون کرده اند و می خواهند نارضایتی و ناامیدی را دامن بزنند درحالی که باید هوشیارانه در هر جایگاهی با مسئولیت پذیری و انسجام این توطئه را خنثی کرد.
وی اظهار داشت: ریشه بسیاری از مشکلات کنونی محصول سال های گذشته است و باید با اتفاق و انسجام بین مردم و مسولان از آن عبور کرد.
ابراهیمی افزود: هرچند حرکت قوه قضاییه در برخورد با مفسدان اقتصادی دیر شروع شده اما، امیدوار کننده است و مردم انتظار دارند با مفسدان اقتصادی برخورد قانونی شود.
وی اظهار داشت: اگر با دانه درشت های مفاسد اقتصادی با اقتدار و جدیت برخورد شود سطح اعتماد و همراهی در تمامی سطوح تصمیم سازی و اجرایی تقویت می شود و سلامت اقتصادی بیشتری در کشور به وجود می آید.
نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم طاقت سوء استفاده از اسم و مسئولیت را ندارند و برای این مهم باید حرکت جدی از سوی قوای کشور صورت گیرد.
ابراهیمی افزود: مسایل کشور یک شبه حل و فصل نمی شود اما باید مفابله با مفاسد را سرلوحه قرار داد و مردم اطمینان پیدا کنند که با مخلان وضع اقتصادی برخورد می شود.
وی گفت: رئیس جمهوری طبق قانون اختیارات وسیعی دارد و باید با همراهی سایر بخش ها از ان نهایت استفاده را بکند.
ابراهیمی افزود: فساد در رده های اقتصادی کشور رخنه کرده است باید مبادی فساد معرفی و سه قوه با جدیت بیشتر وارد میدان شوند.
نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: امکانات رفاهی در همه مناطق کشور عادلانه توزیع ندارد و رفع این نقیصه باید در اولویت باشد.
ابراهیمی در ادامه افزود: حقوق زیست محیطی شازند باید به طور کامل از سوی مسئولان ذیربط ادا شود.
در این آیین «مصطفی عرب» به عنوان فرماندار شازند معرفی و از زحمات « غلام عباس میرزایی» تقدیر شد.
شهرستان شازند از توابع استان مرکزی است که در ۳۳ کیلومتری غرب اراک قرار دارد.
۶۹۹۱/۶۰۱۳/

انتهای پیام /*


سیاسی


هفته دولت


بخش خصوصی


استان مرکزی

نظرات بسته شده است.