از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 62045

52 بازدید

به گزارش خطرنگار، سید شهاب الدین چاوشی عصر شنبه در آیین بهره برداری همزمان از ۳۷ طرح عمرانی شهرستان سرخه در فرهنگسرای باران این شهرستان افزود : در شرایط فعلی حفظ انسجام ملی و قرار گرفتن زیر چتر ولایت فقیه برای خنثی کردن توطئه های دشمن امری ضروری است‌.استاندار سمنان تاکید کرد: پرسش و استیضاح […]

به گزارش خطرنگار، سید شهاب الدین چاوشی عصر شنبه در آیین بهره برداری همزمان از ۳۷ طرح عمرانی شهرستان سرخه در فرهنگسرای باران این شهرستان افزود : در شرایط فعلی حفظ انسجام ملی و قرار گرفتن زیر چتر ولایت فقیه برای خنثی کردن توطئه های دشمن امری ضروری است‌.
استاندار سمنان تاکید کرد: پرسش و استیضاح حق مسلم مجلس شورای اسلامی است ولی در زمان حاضر این اقدام به مصلحت نیست .
وی ادامه داد : در شرایط فعلی که دشمن در تلاش برای نواختن شیپور جنگ اقتصادی در کشور است، حفظ وحدت و همدلی در سطوح مختلف راهبرد مقابله با توطئه های دشمنان است.
وی با بیان این که نظام جمهوری اسلامی ایران همواره خاری در چشم دشمنان است، اظهار داشت : باید همه مراقب باشند تا وحدت ملی بازیچه دست دشمنان نشود.
استاندار سمنان اضافه کرد : کشورهای استعمار گر همیشه در فکر ایجاد تفرقه بین مسلمانان بوده و همه باید نسبت به این دسیسه دشمن هوشیار باشند.
علی مؤیدی زاده فرماندار سرخه در این آیین گفت : ۳۷ طرح عمرانی در این شهرستان به مناسبت هفته دولت امسال با اعتبار بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری شد.
ساخت بزرگترین مجموعه پرورش شتر مرغ استان سمنان با ظرفیت پرورش هشت هزار و ۵۰۰ قطعه شترمرغ و اعتبار یکصد و ۱۰ میلیارد ریال از جمله طرح های سرمایه گذاری است که در هفته دولت در سرخه آغاز شد.
به گزارش خطرنگار، در این آیین احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه و جمعی از مسوولان و خانواده های شهدای شهرستان سرخه حضور داشتند، شهرستان سرخه بیش از ۱۵ هزار نفر جمعیت دارد.
همزمان با هفته دولت امسال در استان سمنان ۶۰۶ طرح شامل ۵۷۸ طرح عمرانی و ۲۸ طرح سرمایه گذاری با اعتبار پنج هزار و ۷۴ میلیارد ریال در حال بهره برداری است.
دوم تا هشتم شهریور، به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر، هفته دولت نامگذاری شده است.
۷۳۴۲/۶۱۰۳

انتهای پیام /*


سیاسی


دولت


استاندار


هفته دولت ۹۷

نظرات بسته شده است.