از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 62024

73 بازدید

به گزارش خطرنگار، علی محمد احمدی عصر شنبه در نشست خبری اظهار داشت: این تعداد شامل ۱۸۱ طرح عمرانی و ۹۳ طرح اقتصادی است.وی همچنین گفت: تعداد ۴۱ طرح عمرانی و اقتصادی در هفته دولت امسال کلنگ زنی خواهند شد که شامل ۲۴ طرح عمرانی و ۱۷ طرح اقتصادی است.استاندار کهگیلویه وبویراحمد میزان اعتبار هزینه […]

به گزارش خطرنگار، علی محمد احمدی عصر شنبه در نشست خبری اظهار داشت: این تعداد شامل ۱۸۱ طرح عمرانی و ۹۳ طرح اقتصادی است.
وی همچنین گفت: تعداد ۴۱ طرح عمرانی و اقتصادی در هفته دولت امسال کلنگ زنی خواهند شد که شامل ۲۴ طرح عمرانی و ۱۷ طرح اقتصادی است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد میزان اعتبار هزینه شده و یا پیش بینی شده برای کل طرح های عمرانی و اقتصادی اعم از افتتاحی و کلنگ زنی را رقمی افزون بر سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال ذکر کرد.
به گفته وی ، میزان اشتغالزایی طرح های عمرانی و اقتصادی قابل افتتاح و کلنگ زنی در هفته دولت در امسال کهگیلویه وبویراحمد یکهزار و ۴۳۶ نفر است.
احمدی یادوآور شد: یکهزار نفر از این تعداد مربوط به طرح های عمرانی و مابقی نیزدر حوزه اقتصادی است.
وی شعار محوری هفته دولت امسال را شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی دانست و گفت: تقارن هفته دولت سال جاری با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی برای همدلی، تعامل و وحدت بیشتر میان همه گروه ها و اقشار مختلف مردم با مسئولان در راستای دفاع از دستاوردها و آرمان های بزرگ این نظام است.
۳۰۱۶/۷۵۳۵/۱۶۶۲

انتهای پیام /*


اقتصاد


استاندار/ هفته دولت


نشست خبری


کهگیلویه و بویراحمد

نظرات بسته شده است.