از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 61732

77 بازدید

به گزارش خطرنگار، سید سعید شاهرخی روز جمعه در آیین افتتاح طرح های عمرانی ملایر در مرکز خدمات جامع سلامت روستای آورزمان افزود: برخی در داخل کشور بازیگر نقشه دشمنان شده اند و با این اقدام ناخواسته آب به آسیاب دشمن می ریزند.وی ادامه داد: عده ای با تریبون هایی که متعلق به نظام و […]

به گزارش خطرنگار، سید سعید شاهرخی روز جمعه در آیین افتتاح طرح های عمرانی ملایر در مرکز خدمات جامع سلامت روستای آورزمان افزود: برخی در داخل کشور بازیگر نقشه دشمنان شده اند و با این اقدام ناخواسته آب به آسیاب دشمن می ریزند.
وی ادامه داد: عده ای با تریبون هایی که متعلق به نظام و مردم است، آن چنان علیه دولت سیاه نمایی و نقاط ضعف را بیان می کنند که گویی در دولت تدبیر و امید هیچ کاری صورت نگرفته است.
وی با بیان اینکه دولت با توجه به اینکه در شرایط بسیار سختی کار خود را آغاز کرد، برجام را به سرانجام رساند و کشور را از انسداد نجات داد اظهار داشت: در شرایطی برجام به نتیجه رسید که آمریکا توانسته بود علیه کشور ما اجماع جهانی ایجاد کند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان ادامه داد: امروز اگر فرد بی خردی در راس حکومت آمریکا قرار دارد و بدون توجه به حقوق و قوانین بین الملل از برجام خارج می شود، انزوای خود را در پی دارد.
شاهرخی با بیان اینکه امروز به واسطه تدبیر نظام و تیم مذاکره کننده ایران، آمریکا در انزوا است، افزود: مخالفان برجام تندروهای آمریکا، رژیم صهیونیستی و ایادی آنان در منطقه است و از هیچ تلاشی برای ناامید کردن ملت ما فروگذار نمی کنند.
وی خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی دولت با عقل و تدبیر در تلاش برای حل مشکلات است و با وجود تنگناهای فراوان، به طور قطع با همراهی و اتحاد مردم با مسئولان نظام از این گردنه سخت نیز با موفقیت عبور می کنیم.
شاهرخی با اشاره به ۴۰ امین سالگرد پیروزی انقلاب و خدمات ارزنده انقلاب و نظام جمهوری اسلامی پس از ۴۰ سال گفت: انقلاب اسلامی در راستای تحقق شعار محوری خود استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی گام های بلندی برداشته است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه استکبار همواره در تلاش برای ایجاد مانع بر سر راه موفقیت ملت ایران است بیان کرد: از آنجا که مسیر حرکت کشور با رای مردم است، حضور مردم همواره در مسیر دوام این نظام و انقلاب بوده است.
شاهرخی با بیان اینکه توطئه های دشمنان برای به زانو درآوردن ملت ایران همواره خنثی شده است افزود: امروز با حضور موفق دولت تدبیر و امید در ۲ دوره که مورد اقبال عمومی مردم قرار گرفت، بر مبنای عقلانیت، تدبیر، صداقت و شفافیت کار خود را آغاز کرد.
وی ادامه داد: زمانیکه دشمنان با تهدیدهای نظامی و تحریم های اقتصادی پاسخ نگرفتند، هم اکنون با شدت بیشتری و با بهره گیری از فضاسازی های سیاسی، تهدیدهای نظامی و محاصره اقتصادی فشار را علیه نظام و ملت ایران تنگ تر کرده اند.
شاهرخی تاکید کرد: به دنبال این تهدیدها، دشمنان با استفاده از شبکه های ماهواره ای و امپراطوری رسانه ای سعی دارند با بزرگ جلوه دادن نقاط ضعف و مشکلات که خود عامل آن هستند، اراده ملت ایران را تضعیف کنند، اما پیوند ملت ایران با نظام و انقلاب ناگسستنی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: امروز شاهد راه اندازی جنگ اراده ها و جنگ اقتصادی هستیم و دولت در صف مقدم جنگ تمام عیار اقتصادی است.
شاهرخی با تاکید بر اینکه دولت و ملت ایران در برابر این جنگ اراده ها و اقتصادی موفق خواهد شد افزود: در این شرایط هوشیاری ما بسیار حایز اهمیت است.
وی همچنین به تقارن هفته دولت با رویداد همدان ۲۰۱۸ اظهار داشت: این رویداد پنجم و ششم شهریور ماه امسال با حضور معاون اول ریاست جمهوری آغاز می شود و برنامه هایی نیز در سطح شهرستان ها پیش بینی شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان ادامه داد: همزمان با هفته دولت ۵۲۰ طرح عمرانی در سطح استان همدان به بهره برداری می رسد.
شاهرخی با بیان اینکه ملایر همانند نگین در استان همدان می درخشد افزود: ملایر پایتخت فرهنگی استان است و همواره مایه مباهات است.
وی ملی شدن مبل و منبت ملایر را گامی مثبت برای رونق اقتصادی این منطقه عنوان و بیان کرد: راه اندازی کارگاه ها و نمایشگاه های تولید مبل و منبت در این شهرستان نشان از همت بالا و اراده قوی مردم ملایر دارد که امیدواریم همه استان از این ظرفیت بهره مند شوند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان همچنین طرح تحول نظام سلامت را یکی از موفق ترین و بزرگترین خدمات دولت تدبیر و امید برشمرد و گفت: این طرح دولت در دنیا بی نظیر است و به سمتی حرکت می کند که سلامت به عنوان یک اصل شناخته شود.
شاهرخی با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت تحول و انقلاب بزرگی در حوزه سلامت ایجاد کرد ادامه داد: در راستای اجرای این طرح بیش از ۳۰۰ طرح خدمات بهداشتی و درمانی و مراکز بهداشتی در نقاط مختلف استان در حال اجرا است که از این تعداد ۷۰ طرح در ملایر اجرا شده است.
به گزارش خطرنگار، در نخستین روز از هفته دولت ۱۲ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۷۶ میلیارد و ۷۹۳ میلیون ریال با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان و جمع کثیری از مسئولان استانی و شهرستانی در ملایر بهره برداری شد.
۷۵۲۸/۲۰۸۷

انتهای پیام /*


سیاسی


هفته دولت ۹۷


افتتاح طرح


معاون سیاسی استاندار همدان

نظرات بسته شده است.