از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 61653

92 بازدید

انوشیروان محسنی بندپی روز پنجشنبه در حاشیه سفر به گرگان در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: بهره مندی از این ظرفیت برای افزایش فرصت های شغلی و درآمدی، یکی از راهبردهای اساسی دولت است که نتیجه آن می تواند متضمن اشتغال پایدار و فراگیر و افزایش ماندگاری جمعیت در روستاها شود. وی […]

انوشیروان محسنی بندپی روز پنجشنبه در حاشیه سفر به گرگان در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: بهره مندی از این ظرفیت برای افزایش فرصت های شغلی و درآمدی، یکی از راهبردهای اساسی دولت است که نتیجه آن می تواند متضمن اشتغال پایدار و فراگیر و افزایش ماندگاری جمعیت در روستاها شود.
وی بیان کرد: تاکید بر توانمند سازی و توجه به ابعاد اشتغال مانند روستایی و فراگیر به صورت جدی در دولت دنبال و تاکید می شود که امیدواریم نتیجه اجرای سیاست های در پیش گرفته شده کاهش تعداد بیکاران، توانمندسازی اقشار مختلف و ایجاد فرصت های فراوان اشتغال در کشور باشد.
سرپرست وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی افزود: در نتیجه اجرای این طرح ها مبارزه با فقر و فقرزدایی به عنوان یکی از اهداف جدی دولت در تامین رفاه و آسایش عمومی امکان پذیرتر خواهد شد.
محسنی بندپی ادامه داد: دولت ۱۲ هزار میلیارد تومان برای راه اندازی و رونق اشتغال در ابعاد گوناگون بودجه در نظر گرفته و این اعتبارات را با دقت ، حساسیت و پایش مستمر واگذار خواهد کرد تا با کمترین انحراف بیشترین بهره برداری از این بودجه ها نصیب اشتغال و اقتصاد کشور شود.
وی همچنین کاهش آسیب های اجتماعی را از برنامه های وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی دانست و گفت: دولت به کنترل، مهار و کاهش آسیب های اجتماعی با تقویت نهاد خانواده و رونق اشتغال اصرار داشته و مسیرهای رسیدن به این هدف را با جدیت و سرعت بالا طی خواهد کرد.
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تثبیت مشاغل موجود را از دیگر برنامه ها و راهبردهای دولت بیان کرد و افزود: در کنار ایجاد شغل های جدید ، حفظ مشاغل قدیمی به صورت جدی و با واگذاری تسهیلات ویژه مورد توجه و تاکید است تا در کنار ایجاد شغل های تازه ، فرصت های پیشین اشتغال از بین نرود.
انوشیروان محسنی بندپی روز پنجشنبه در سفر به گلستان علاوه بر شرکت در کارگروه اشتغال استان، طرح های هفته دولت شهرستان گرگان، اورژانس اجتماعی شهرستان رامیان را افتتاح کرد.
/۱۶۴۸۳۰۹۱

انتهای پیام /*


اجتماعی


وزارت تعاون


اشتغال


گلستان

نظرات بسته شده است.