از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 61619

69 بازدید

به گزارش خطرنگار، رضا پوربابایی روز پنجشنبه در نشستی در همین رابطه با تاکید بر اطلاع رسانی هر چه بیشتر نسبت به خدمات دولت و نظام جمهوری اسلامی در این هفته، اظهار داشت: این طرح ها با صرف هزینه ای افزون بر ۱۵ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.وی افزود: این طرح ها شامل […]

به گزارش خطرنگار، رضا پوربابایی روز پنجشنبه در نشستی در همین رابطه با تاکید بر اطلاع رسانی هر چه بیشتر نسبت به خدمات دولت و نظام جمهوری اسلامی در این هفته، اظهار داشت: این طرح ها با صرف هزینه ای افزون بر ۱۵ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.
وی افزود: این طرح ها شامل زمین ورزشی شهرک ولایت، زمین ورزشی پارک دولت، آبنما شهری و شهر بازی کودک است.
پوربابایی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت ساحلی موجود در این شهرستان، با افتتاح این طرح ها امکان برگزاری رقابت های فوتبال ساحلی، هندبال ساحلی و والیبال ساحلی برای جوانان مهیا می شود.
سرپرست فرمانداری ابوموسی با تاکید بر تلاش هر چه بیشتر مسوولان در خدمت رسانی به مردم، گفت: تبیین و تشریح عملکردهای اجرایی از یکسو موجب افزایش امید در بین احاد مردم شده و ار طرفی زمینه اطلاع و استفاده از خدمات اجرا شده را برای مردم مهیا می کند.
دوم تا هشتم شهریورماه به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به نام هفته دولت نام گذاری شده است.
شهرستان ابوموسی شامل ۶ جزیره ابوموسی، تنب بزرگ، تنب کوچک، فارور بزرگ، فارور کوچک و سیری بوده که در فاصله ۲۱۰ کیلومتری غرب بندرعباس و در دل آب های نیلگون خلیج فارس قرار دارد.
۷۱۹۸/۷۴۰۸

انتهای پیام /*


سیاسی


طرح های عمرانی


هفته دولت


هرمزگان

نظرات بسته شده است.