از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 61560

30 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، حمیدرضا مومنیان روز پنجشنبه در نشستی به مناسبت هفته دولت گفت: ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبارهای استانی، ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبارهای ملی، ۴۳۰ میلیارد ریال منابع بانکی و تسهیلات و یک هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال نیز سرمایه گذاری بخش خصوصی برای این طرح ها تخصیص یافته است. وی به ایجاد ۲۶۳ […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، حمیدرضا مومنیان روز پنجشنبه در نشستی به مناسبت هفته دولت گفت: ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبارهای استانی، ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبارهای ملی، ۴۳۰ میلیارد ریال منابع بانکی و تسهیلات و یک هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال نیز سرمایه گذاری بخش خصوصی برای این طرح ها تخصیص یافته است.
وی به ایجاد ۲۶۳ فرصت شغلی جدید اشاره کرد و افزود: این طرح ها در ۱۱ حوزه عمران و بهسازی شهری، عمران و بهسازی روستایی، آموزشی و خدماتی، انرژی (برق)، میراث فرهنگی، کشاورزی، آب و فاضلاب روستایی و شهری، ورزش و جوانان، راهداری و حمل و نقل جاده ای، بهداشت و درمان و مخابرات می باشد.
فرماندار ویژه کاشان به تلاش ۲۶ دستگاه اجرایی این شهرستان در اجرا و یا آغاز عملیات اجرایی طرح ها اشاره و بیان کرد: میزان دستاوردهایی که در هفته دولت رونمایی خواهد شد، نسبت به سال گذشته ۲۸ درصد و از نظر اعتبار تخصیصی به رغم تنگناهای مالی و اقتصادی با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی ۳۰ درصد افزایش یافت.
او با تاکید بر اطلاع رسانی در زمینه برنامه ها و اقدام های دولت از سوی دستگاه های مختلف در شهرستان کاشان همزمان با هفته دولت ادامه داد: طرح های آماده اجرا و یا بهره برداری در چهار بخش مرکزی، قمصر، نیاسر و برزک در قالب آئین هایی جداگانه رونمایی خواهد شد.
دوم تا هشتم شهریورماه به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها، بیان هدف ها و برنامه های آینده دولت برای بزرگداشت یاد شهدای انفجار دفتر نخست وزیری در سال ۱۳۶۰ و شهادت محمدعلی رجایی، رئیس جمهور و محمدجواد باهنر، نخست وزیر وقت با عنوان ‘هفته دولت’ نامگذاری شده است.
۶۱۳۶/۸۱۲۳

انتهای پیام /*


سیاسی


دولت ۹۷


طرح های عمرانی


کاشان

نظرات بسته شده است.