از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 61523

83 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، برای بهره برداری و اجرای این طرح ها ۹۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرستانی، استانی و ملی هزینه شده، ۱۲۹ طرح از محل اعتبارات دولتی و مابقی با سرمایه گذاری بخش خصوصی افتتاح شده است.همچنین با حضور محسنی بندپی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ساختمان اداری اداره کل […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، برای بهره برداری و اجرای این طرح ها ۹۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرستانی، استانی و ملی هزینه شده، ۱۲۹ طرح از محل اعتبارات دولتی و مابقی با سرمایه گذاری بخش خصوصی افتتاح شده است.
همچنین با حضور محسنی بندپی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ساختمان اداری اداره کل بهزیستی گلستان را به بهره برداری رساند، این طرح در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۷۵ مترمربع و در سه طبقه ساخته شده و دارای امکاناتی مانند تاسیسات سرمایشی و گرمایشی متمرکز، سالن های چند منظوره اجتماعات و تاسیسات دیجیتالی است.
احداث این ساختمان از سال ۸۹ و با اعتبار ۷ میلیارد ریالی آغاز ،اما در سال ۹۱عملیات ساخت آن متوقف شد، ساخت این طرح سال ۹۶ و با اعتبار ۲۳میلیارد ریالی دوباره شروع و هم اینک به بهره برداری رسید.
همچنین ساختمان فوریت های پزشکی شهرستان رامیان در شرق گلستان بهره برداری شد.
این طرح در زمینی به مساحت ۷۰۰ مترمربع و زیربنای ۳۲۰ مترمربع با تجهیزاتی مانند اتاق های جداگانه مددکاری مردان و زنان، سالن کنفرانس و آشپزخانه با صرف اعتبار ۴ میلیارد ریالی ساخته شده است.
۳۰۹۱/۱۶۴۸

انتهای پیام /*


سیاسی


هفته دولت


بهره برداری


گرگان


گلستان

نظرات بسته شده است.