از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 61509

67 بازدید

سید موید حسینی صدر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: امروز مردم احساس می کنند که عده ای به قدرت رسیده اند که جیب خود را پر می کنند و این تصور اعتماد آنان را نسبت به مسوولان کمرنگ کرده است. وی ادامه داد: وقتی مسوولی از خودرو لوکس استفاده می […]

سید موید حسینی صدر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: امروز مردم احساس می کنند که عده ای به قدرت رسیده اند که جیب خود را پر می کنند و این تصور اعتماد آنان را نسبت به مسوولان کمرنگ کرده است.
وی ادامه داد: وقتی مسوولی از خودرو لوکس استفاده می کند اما مردم با درآمد یک و نیم میلیون تومانی قدرت خرید مایحتاج ضروری خود را از دست می دهند، اعتماد مردم به مسوولان خود به خود سلب می شود.
مشاور نوبخت با بیان اینکه حقوق مسوولان افزایش یافته اما حقوق مردم همچنان ثابت مانده است، اضافه کرد: مردم نمی توانند ساختمان های اداری و تجیزات لوکس مدیران را با ادعای خدمت گذاری آنان به صورت یکجا درک کنند.
وی ادامه داد: رفتار برخی مسوولان و زندگی مرفه آنان باعث شده است تا مردم نگاه یکسانی به مجموعه دولت داشته باشند و تمام مجموعه را یکسان تلقی کرده و تصور کنند همه مدیران اتومبیل آخرین سیستم دارند و در شرایط خاص زندگی می کنند؛ در حالی که چنین نیست و بسیاری از مدیران پاکدست دولت زندگی ساده ای دارند.
نماینده سابق مردم خوی و چایپاره در مجلس ادامه داد: همانگونه که کشور در هشت سال دفاع مقدس با پشتیبانی مردم در مقابل دشمنان ایستادگی کرد، در شرایط فعلی نیز می تواند سختی ها را پشت سر بگذارد.

** با فضای روانی کشور به صورت انفعالی برخورد شد
مشاور معاون رییس جمهوری با اشاره به جو روانی حاکم بر اقتصاد، بیان کرد: همزمان با جنگ روانی دشمنان خارجی، فضای روانی نیز در داخل کشور به وجود آمد اما با فضای روانی داخل کشور به صورت انفعالی برخورد شد.
حسینی صدر افزود: ضربه ای که رییس جمهوری از جنگ روانی مخالفان داخلی خورد به مراتب بیشتر و بالاتر از ضربه جنگ روانی دشمنان و مخالفان خارجی بود.
حسینی صدر با بیان اینکه هنوز تحریم ها شروع نشده بود که قیمت خودرو و میوه افزایش یافت، این سوال ها را مطرح کرد که «آیا جهاد کشاورزی و وزرات صنعت و معدن نظارتی بر کنترل قیمت ها ندارد؟» و «چرا خودرو در بازار کمیاب و قیمت ها ۲ برابر شد؟».
به گزارش خطرنگار، پس از خروج آمریکا از برجام و بازگشت دوباره تحریم ها، ثبات حاکم بر وضعیت اقتصادی کشور و نرخ تورم برهم خورد و شرایط نامطلوبی بوجود آمد؛ بسیاری از فرصت طلبان همگام با دشمنان خارجی اقدام به راه اندازی فضای روانی در کشور کردند و موجب نگرانی مردم از آینده اقتصاد کشور شدند.
افزایش ناگهانی و بی رویه قیمت ها، افزایش نرخ طلا و ارز و سودجویی برخی به دنبال آن در روزهای اخیر، اقتصاد کشور را به سمت ناامنی سوق داد و نگرانی مردم را موجب شد.
۸۱۳۵/۳۰۷۲

انتهای پیام /*


سیاسی


وضعیت اقتصادی


اعتماد مردم


مشاور نوبخت

نظرات بسته شده است.