از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 61183

84 بازدید

به گزارش خطرنگار، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان عصر سه شنبه در آئین معارفه سرپرست فرمانداری آبادان گفت: دولت نگاه ویژه ای به استان خوزستان و نماینده عالی دولت در استان نیز همان نگاه را به نسبت به شهرستان آبادان دارد.علی حسین زاده همدلی، همراهی و مشارکت را یکی از ظرفیت‌های آبادان دانست و اظهار […]

به گزارش خطرنگار، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان عصر سه شنبه در آئین معارفه سرپرست فرمانداری آبادان گفت: دولت نگاه ویژه ای به استان خوزستان و نماینده عالی دولت در استان نیز همان نگاه را به نسبت به شهرستان آبادان دارد.
علی حسین زاده همدلی، همراهی و مشارکت را یکی از ظرفیت‌های آبادان دانست و اظهار داشت:آبادان به لحاظ سیاسی ، فرهنگی، اجتماعی و عمرانی جایگاه خوبی در سطح استان و کشور دارد.
وی داشتن سه نماینده در مجلس شورای اسلامی و قرار گرفتن در محدوده منطقه آزاد اروند را از ویژگی‌های تاثیرگذار در سطح منطقه‌ای و ملی شهرستان آبادان عنوان کرد و بیان داشت:باید از این ویژگی‌ها برای برطرف کردن مشکلات شهرستان بهره گرفت.
حسین زاده نیروی انسانی ماهر را یکی از ظرفیت‌های مهم شهرستان آبادان عنوان کرد و گفت:سرمایه‌های انسانی و اجتماعی در این شهرستان می‌تواند تحول ساختاری در توسعه منطقه و استان ایجاد کند.
وی توجه به شناخت کافی از شهرستان و آشنایی به منطقه آزاد اروند را از شاخص‌های ارزیابی و انتخاب سرپرست فرمانداری آبادان عنوان کرد و بیان داشت:امیدوارم فرماندار جدید آبادان با بهره‌گیری از تجارب باعث رونق و شکوفایی بیشتر اقتصادی در منطقه شود.
به گزارش خطرنگار، یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه آب و اشتغال را از چالش‌های شهرستان آبادان عنوان کرد و گفت:آبادان بیشترین نرخ بیکاری در کشور را دارد.
عامر کعبی افزود:تاخیر در احداث سد سلولی تنظیمی در بالادست و پایین‌دست رودخانه بهمنشیر باعث از بین رفتن فرصت‌های شغلی در بخش کشاورزی شده است.
وی از برنامه‌ریزی در ایجاد ۱۰هزار فرصت شغلی در بخش نفت آبادان خبر داد و گفت: تاکنون ۲هزار و ۴۱۵ نفر جذب فاز ۲پالایشگاه شدند که سهم جوانان بومی منطقه در آن ناچیز است و این ناشی از ضعف نظارت در جذب نیروها در فاز ۲ آبادان می باشد.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت:در برنامه ششم توسعه کشور این اجازه به فرمانداران داده‌شده تا در جذب پیمانکاران بومی نظارت کنند و ازاین‌رو از فرماندار آبادان انتظار می‌رود در این زمینه نظارت بیشتری به کارکرد فاز۲ پالایشگاه داشته باشد.
وی به سرمایه‌گذاری ۳،۵ میلیارد دلاری در فاز ۲ پالایشگاه آبادان اشاره کرد و گفت: گردش مالی این طرح ملی باید در استان و با انتخاب پیمانکاران محلی و بکار گیری نیروهای بومی انجام شود.
وی به ایجاد ۱۲ هزار فرصت شغلی در بخش تجارت و اقتصاد توسط منطقه آزاد اروند اشاره کرد و بیان داشت:اقدام خوبی در راستای تحول اقتصادی در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر انجام‌ شده است.
امام‌جمعه آبادان نیز در این جلسه گفت:آبادان منابع مالی زیادی دارد و باید از آن‌ها برای رفاه اجتماعی مردم استفاده کرد.
حجت‌الاسلام علی ابراهیمی پور عملکرد مسئولان در برطرف کردن مشکل آب آبادان را مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت:برای عبور از سایر مشکلات در آبادان نیاز به مدیریت جهادی، انقلابی و میدانی داریم.
سرپرست جدید فرمانداری آبادان نیز در این مراسم توجه به اشتغال و کشاورزی را از برنامه‌های خود عنوان کرد و گفت:برای تحقق این هدف از تمام ظرفیت‌های منطقه استفاده خواهد شد.
سید زین‌العابدین موسوی گفت:برای تحقق اهداف دولت باید با مردم شفاف و صادق بود در این میان رسانه‌ها می‌توانند نقش تاثیرگذاری داشته باشند.
به گزارش خطرنگار، سید زین‌العابدین موسوی سابقه کار در شهرستان آبادان، شهر اروندکنار و سازمان منطقه آزاد اروند را دارد.
پیش ‌از این عزیزالله شهبازی به مدت پنج سال فرماندار آبادان بود که ۲هفته پیش به سمت معاون سیاسی و اجتماعی استانداری البرز منصوب‌ شد.
۳۰۱۵/۶۰۶۸

انتهای پیام /*


سیاسی


فرمانداری ویژه


معرفی فرماندار


آبادان

نظرات بسته شده است.