از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 61009

55 بازدید

به گزارش خطرنگار، ولی اله حیاتی عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری خرمشهر اظهار داشت: همچنین عملیات اجرایی ۱۷ پروژه عمرانی خرمشهر در هفته دولت آغاز می شود.وی با تاکید بر خدمت رسانی مطلوب از سوی مسئولان به مردم گفت: مسئولان دستگاههای اجرایی باید در هفته دولت شفاف سازی کنند و […]

به گزارش خطرنگار، ولی اله حیاتی عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری خرمشهر اظهار داشت: همچنین عملیات اجرایی ۱۷ پروژه عمرانی خرمشهر در هفته دولت آغاز می شود.
وی با تاکید بر خدمت رسانی مطلوب از سوی مسئولان به مردم گفت: مسئولان دستگاههای اجرایی باید در هفته دولت شفاف سازی کنند و در بین مردم حضور یابند و مسایل و مشکلات مردم را پیگیری کنند.
حیاتی با اشاره به مشکل کمبود آب و شکستگی خط لوله طرح غدیر گفت: در سال گذشته هشت هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح غدیر به شهرهای آبادان و خرمشهر هزینه شد.
وی با بیان اینکه سه نقطه در خرمشهر به خط غدیر وصل نیستند، گفت: علاوه بر طرح آبرسانی به روستاهای حفارشرقی، آبرسانی به جزیره مینو و ۱۱ روستای غرب کارون به طول ۲۱ کیلومتر در دستور کار قرار گرفته و عملیات اجرایی آن در سال ۹۷ اجرا می شود.
حیاتی اظهار داشت: در هفته آینده طرح آبرسانی به روستاهای حفارشرقی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال بهره برداری شده و مشکل کمبود آب آشامیدنی روستاهای معمره صنگور، منیخ و حفار شرقی رفع می شود.
وی کاهش ۵۰ درصدی ذخیره آب پشت سدها را یادآور شد و گفت : امسال ذخیره آب پشت سدها به واسطه خشکسالی ۵۰ درصد کاهش یافته بنابراین بخش کشاورزی با مشکل مواجه شده و قرار شد ماهی یک بار آب از پشت سدها رهاسازی شود.
معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر در بخش دیگری به حماسه اربعین حسینی در مرز شلمچه اشاره کرد و گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه با شکوهتر مراسم اربعین حسینی در مرز شلمچه فراهم شده است.
حیاتی افزود: تمام دستگاههای خدمات رسان برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی به خصوص در پایانه مسافری مرز شلمچه آمادگی لازم را داشته باشند.
وی ساماندهی مواکب و پارکینگ خودروها را لازم و ضروری خواند و گفت: در سال گذشته مشکلات عدیده ای در زمینه پارکینگ خودروها در مرز شلمچه داشتیم ولی امسال باید محل پارکینگ از سوی شهرداری مدیریت شود تا مشکلاتی برای زائران ایجاد نشود.
حیاتی ضمن قدردانی از اعضای شورای تامین، نیروی انتظامی، بسیج در خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در سالهای گذشته گفت: مسئولیت در نظام مقدس اسلامی یک امانت در دست همه مسئولان است و ضمن صیانت از این مهم باید به مردم خدمت کنیم.
وی در ادامه گفت: در این شرایط که تنگناهای مالی از سوی دشمن بر مردم ایران اسلامی تحمیل شده باید مسایل و مشکلات را به بهترین نحو رفع کرد.
به گزارش خطرنگار، مدیر مخابرات خرمشهر نیز در این نشست اجرای پروژه وای فای در ۲ماه گذشته را یادآور شد و گفت: در طی ۲ماه گذشته با اجرای پروژه وای فای مراکز عمومی و پر تردد عملیاتی شد تا مشترکان بتوانند از طریق دستگاه های تلفن های همراه از وای فای منازل خود استفاده کنند.
ابراهیم غزالی فر افزود: برای اجرایی شدن این طرح در خرمشهر ابتدا به مراکز آموزشی از جمله آموزش و پرورش و مراکز آموزش عالی این شهرستان ابلاغ شد اما با وجود گذشت ۲ ماه هیچ پاسخی از سوی این مراکز دریافت نشده است.
وی تمایل نداشتن دستگاه ها برای استفاده از این ظرفیت تکنولوژی را عامل از دست رفتن امتیاز اجرای این طرح در خرمشهر دانست و افزود: در صورت استقبال شهرداری و دیگر دستگاه ها در سطح شهرستان طرح وای فای در تمام اماکن عمومی و حتی پارکها قابل اجرا است.
غزالی فر در ادامه به سرقت مکرر کابل های تلفن در خرمشهر اشاره کرد و گفت: سرقت های مکرر در برخی مناطق همچون منطقه آرش خرمشهر باعت نارضایتی مردم شده است.
وی اعتبار صرف شده برای نصب مجدد کابل های سرقت شده را ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بیان کرد و گفت: ظرف مدت ۲هفته در برخی مناطق در حدود ۴۰۰ میلیون ریال کابل تلفن سرقت می شود که جبران این هزینه با توجه به درآمدها امری دشوار است.
در پایان این نشست مقرر شد تا تمام مسئولان دستگاههای اجرایی ساعت ۱۱ روز جمعه برای پیگیری مشکلات مردم در مسجد جامع خرمشهر حضور یابند.
۷۱۰۰/۶۰۶۸

انتهای پیام /*


سیاسی


دولت ۹۷


هفته دولت


خرمشهر

نظرات بسته شده است.