از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 60895

76 بازدید

به گزارش خطرنگار، سید محمد عابدی روز دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار خوی بر نظارت دقیق بر قیمت کالاهای اساسی تاکید کرد و افزود: اکیپ های بازرسی دستگاه های اجرایی مرتبط با حضور در مراکز عرضه کالاهای اساسی بر قیمت و عرضه این کالاها نظارت جدی داشته باشند.عابدی با اشاره به سخنان رییس جمهوری […]

به گزارش خطرنگار، سید محمد عابدی روز دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار خوی بر نظارت دقیق بر قیمت کالاهای اساسی تاکید کرد و افزود: اکیپ های بازرسی دستگاه های اجرایی مرتبط با حضور در مراکز عرضه کالاهای اساسی بر قیمت و عرضه این کالاها نظارت جدی داشته باشند.
عابدی با اشاره به سخنان رییس جمهوری از اعضای ستاد تنظیم بازار خواست مدت زمان کار خود را افزایش دهند و ادامه داد: شرایط فعلی اقتصاد کشور می طلبد تا کارگزاران نظام ساعت های بیشتری را به کار اختصاص دهند تا مردم در تأمین کالای اساسی خود دچار مشکل نشوند.
وی افزود: دستگاه ها باید با نظارت مستمر میزان عرضه و تقاضای کالاهای اساسی مردم در بازار را متعادل نگه دارند.
عابدی بحران اقتصادی پیش آمده را یک پیچ خواند که دولت به سلامت از آن عبور خواهد کرد و ادامه داد: هیچ کدام از دشمنان نظام با توجه به قدرت نظامی، دفاعی و موقعیت استراتژیک ایران به فکر جنگ نظامی با ایران نیستند و مردم به این جهت احساس امنیت می کنند.
عابدی ادامه داد: باید تلاش مضاعف کنیم تا میزان احساس امنیت و آسایش مردم در زمینه مسائل اقتصادی نیز افزایش پیدا کند.
عابدی از شناسایی و کشف انبارهای کالا‌ی احتکار شده در خوی خبر داد و افزود: از این انبار‌ها مقادیر زیادی برنج، روغن و سیمان به ارزش چهار میلیارد ریال کشف شده است.
وی افزود: شعب ویژه‌ای در دادگاه جهت رسیدگی خارج از نوبت به جهت برخورد با افراد سودجو و احتکارکنندگان تخصیص یافته است.
به گزارش خطرنگار، گرانی و مساله تحریم این روزها با تحلیل های متفاوتی روبرو بوده اما بدون شک یکی از رایج ترین علل گرانی، احتکار کالاها از سوی برخی افراد سودجو و ناامنی در عرضه آنهاست.
«محمد شریعتمداری» وزیر صنعت، معدن و تجارت در تیرسال جاری طی حکمی اعضای ستاد تشدید مبارزه با احتکار و اختفای کالاهای وارداتی یا تولید شده با مواد اولیه وارداتی با نرخ رسمی را منصوب کرد و مبارزه با این فرصت طلبان به صورت جدی تر بار دیگر در دستور کار گرفت.
۷۱۳۲/۳۰۷۲

انتهای پیام /*


اقتصاد


احتکار


خوی


برخورد قاطع

نظرات بسته شده است.