از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 60582

100 بازدید

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در جمع معاونان و مدیران ستادی استانداری بی‌تفاوتی را بزرگترین آفت برای مدیران دانست و اظهار داشت: در شرایط کنونی کشور باید همگی تلاش و همت خود را در راستای خدمت ‌رسانی و پیشبرد امور مضاعف کنیم.وی با بیان اینکه انتظار می‌رود تعامل و […]

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در جمع معاونان و مدیران ستادی استانداری بی‌تفاوتی را بزرگترین آفت برای مدیران دانست و اظهار داشت: در شرایط کنونی کشور باید همگی تلاش و همت خود را در راستای خدمت ‌رسانی و پیشبرد امور مضاعف کنیم.
وی با بیان اینکه انتظار می‌رود تعامل و همدلی در بین مدیران ستادی استانداری برای توسعە استان بیشتر شود، بە مصاحبه برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و افزود: مدیر دستگاه اجرایی که در نقش منتقد دولت ظاهر می‌شود دستاوردها و تلاش‌های سایر مدیران را زیر سوال می ‌برد.
استاندار کردستان یادآور شد: چنین رویکردی در اصل زیر سوال بردن توان مدیریتی خود فرد است ضمن اینکه این رفتار، شایسته یک مدیر حرفه‌ ای و کارآمد در دولت نیست.
مرادنیا ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در مجموعه دولت در استان بویژه حوزه‌ استانداری گفت: باید در راستای چابک ‌سازی دولت گام‌های بلندی برداشته شود و در این مسیر نیازمند باز مهندسی ساختار سازمانی و شرح وظایف هستیم.
استان کردستان با یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، دارای ۱۰ شهرستان، ۳۰ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۹۷ روستای دارای سکنه است.
۷۳۵۵/۹۱۰۲

انتهای پیام /*


سیاسی


استاندار کردستان


انتقاد از دولت


ضعف مدیریت

نظرات بسته شده است.